Blog

استند و قفسه خرید فروشگاه

استند و قفسه خرید فروشگاه

تجهیزات فروشگاهی نگین سرما

استند فروشگاهی از حیث اندازه از جمله بزرگ‌ ترین و حجیم‌ ترین نوع از انواع ابزار­ های تبلیغاتی محسوب می­شود.

قفسه فروشگاهی چیست؟

از تجهیزات فروشگاهی مهم را می توان قفسه بندی فروشگاهی نامید که از مهم ترین قسمت ها برای خرید لوازم مناسب است چزا که قفسه ها مکان هایی هستند که محصولات شما را برای سفارش و افزایش مشتری به نمایش می گذارند و آن ها بهترین راه برای نمایش محصول به مشتریان است.

قفسه های خرده فروشی فروشگاهی ، باید با استحکام و با دوام ، سازگار و از لحاظ اقتصادی به صرفه باشند . پس قفسه ها باید بهترین کیفیت را داشته باشند و متناسب با محصولاتی که در آن ها در معرض نمایش قرار می گیرند ساخته شوند.

محصولات مختلف و متنوعی هستند که ، نیاز به انواعی متفاوت از قفسه ها دارند که برای نمایش محصولات به بهترین صورت ممکن نقش خود را ایفا نمایند.

هم چنین برای طراحی قفسه در سوپرمارکت و یا فروشگاه های کوچک و بزرگ باید به طرز چیدن محصولات مختلف نیز توجه کرد تا بتوان به بهترین سطح فروش دست یافت.

از جمله محصولاتی که معمولا در قفسه بندی فروشگاهی Store shelves می شود قرار داد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

میوه و سبزی های بسته بندی شده که در فروشگاه ها به فروش می رسند ، مجلات و محصولات چند رسانه ای، نوشیدنی ها، اسباب بازی ها ، پوشاک و لباس ، نان و شیرینیجات ، فرآورده های لبنیاتی ، کنسروجات ، غذا های آماده و نیمه آماده و بقیه محصولاتی که با توجه به نیاز خود می توانید در قفسه های فروشگاهی قرار بدهید .

قفسه خرید فروشگاه

چرا برای تهیه تجهیزات فروشگاهی نگین سرما را انتخاب کنیم؟

 

نگین سرما آماده ارائه خدمات تجهیزات فروشگاهی مانند قفسه بندی فروشگاه از جمله طراحی، تولید و تجهیز کلیه فروشگاه ها، هایپرمارکتها و … هماهنگ با نیازها و شرایطی که فروشگاه مورد نظر شما حاکم است میباشد.

نگین سرما یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها و تامین کنندکان سیستمهای قفسه فروشگاهی Store shelves و تجهیزات فروشگاهی با كیفیتی متمایز میباشد.

محصولات قفسه بندی فروشگاه در چند فاز طراحی شده و در مرور زمان با بازخورد رضایت مشتریان بهبود یافته اند. شما می توانید دقیقا آن چه را که میخواهید خریداری کنید و با کمک مشاورین مجرب و کاربلد ما بهترین ها را برای فروشگاه خود سفارش دهید.

استفاده از تجهیزات فروشگاهی درست و مناسب سطح فروش در فروشگاه ها را بالا می برد و از این رو باید در انتخاب دقت زیادی به خرج داد . قفسه ها در اندازه های بسیار متفاوتی وجود دارند و در جنس و متریال های مختلفی در بازرا تجهیزات فروشگاهی یافت می شوند.

ما باور و ایمان داریم كه با فعالیت متقابل با مشتریان، قادر هستیم خواسته آن ها را به بهترین شکل ممکن عملی کنیم . پس از مشورت و نظر خواهی از مشتریان ، گروه طراحی و مهندسی نتایج مطلوب ممكن را آماده ارائه به مشتریان میكنند كه این نتایج وجه تمایز ما با دیگر رقیبان است.

مشتریان قفسه فروشگاهی ما شامل بسیاری از برند های بزرگ و معتبر در زمینه فروشگاه های زنجیره ای ، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها هستند كه همه آن ها بر كیفیت بالا و طراحی منحصربفرد قفسه فروشگاهی ما تكیه دارند.

گستره محصولات قفسه فروشگاهی ما طیف وسیعی از نیاز های تجهزات فروشگاهی  مانند قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی از قبیل قفسه یکطرفه کنار دیواری، قفسه دوطرفه وسط فروشگاهی، قفسه پوشاک، میز صندوق و … را پوشش میدهند که بدین ترتیب با به كار گیری قفسه فروشگاهی در محیط فروشگاهی امكان نمایش زیبای محصولات شما از نان گرفته تا منسوجات خانگی فراهم می گردد .

تیم با تجربه و ماهر نگین سرما ، برای مشاوره و طراحی نصب و تعمیر و نگهداری ، یک راه حل موثر با ضمانت پیگیری و در حال پشتیبانی فراهم میکند.

قفسه خرید فروشگاه

تماس با نگین سرما 

نگین سرما بعنوان بزرگ ترین شرکت تامین کننده سیستمهای قفسه بندی مثل قفسه یکطرفه ، کنار دیواری و سوپرمارکتی در کشور، این امکان را برای صاحبان سوپرمارکتها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکتها فراهم کرده تا با استفاده از طراحی دقیق توسط هم کاران بخش فنی شرکت در بخش قفسه بندی فروشگاه، بهترین بهره را از فضای فروشگاهی خود ببرند و از میان انواع قفسه دوطرفه وسط فروشگاهی، قفسه یکطرفه کنار دیواری، قفسه سنگین و یا دیگر مدلهای متنوع قفسه فروشگاهی مدلی را بر اساس نیاز فروشگاه خود انتخاب نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید محصولات ما از جمله قفسه فروشگاهی و قفسه انبار می توانید با همکاران بخش فروش شرکت در ارتباط باشید. نگین سرما در عرضه تجهیزات فروشگاهی و ساخت و تولید قفسه با مشخصاتی که شما به ما میدهید متخصص می باشد. بزرگ ترین وظیفه ما تولید کردن محصولات فوق العاده پایدار و محکم هستند. برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

این را هم در نظر داشته باشید که نگین سرما به فروش انواع یخچال صنعتی و تعمیر می پردازد.

Leave a comment