Blog

انواع یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی -نگین سرما

انواع یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی

انواع یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی

انواع یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی یکی از ملزومات هر فروشگاه می باشد، چرا که دسترسی آسان و سریع مشتریان را به دنبال دارد و میتوان گفت اصلی ترین جزء هر فروشگاه به شمار میرود. در این مطلب انواع یخچال صنعتی ایستاده را شرح میدهیم:

یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی به دو دسته پرده هوا و درب دار  تقسیم میشوند از هر دو برای نگهداری انواع لبنیات، نوشیدنی، گوشت و مرغ، ماهی، میوه و سبزیجات تازه و… استفاده میشود.

خرید یخچال صنعتی ایستاده پرده هوا 

این نوع یخچال صنعتی بدون درب بوده و بدون آنکه سرما به فضای بیرون نفوذ کند، فضای داخل یخچال را سرد نگه می دارد.

همان طور که از نامش پیداست با ایجاد یک لایه هوای سرد بعنوان عایق سرمایشی عمل میکند و هوا با زاویه خاصی به سمت پایین می فرستد توسط مکنده های قسمت پایین یخچال صنعتی عملیات مکش انجام می شود. این روند موجب سرد ماندن فضای دورن یخچال میشود.

از مزایای این یخچال صنعتی فروشگاهی میتوان علاوه بر زیبایی به موارد زیر اشاره کرد :

دسترسی بسیار آسان مشتریان به اقلام

صفحه نمایش بزرگتر و دوستانه تر

تعمیر و نگهداری ساده

مدل های مختلف یخچال های ایستاده پرده هوا با نام هایCrystal ، Pearl، Agate، Onix، Aquamarine، Kalsedon :  limestone، Florit تولید میشوند.

برخی از این مدل ها ایستاده و برخی نیمه ایستاده می باشند. مدل Crystal ، یک مدل ایستاده بوده و ارتفاع های ۲۰۵ سانتی متر و ۲۲۰ سانتی متر را شامل می شود.

مدل Crystal پرفروش ترین یخچال صنعتی ایستاده میباشد که در تمامی پروژه های شرکت تجهیز فرایند سیستم به چشم میخورد. مدل نیمه ایستاده با نام Opal یکی از محبوب ترین مدلها به شمار میرود این مدل با ارتفاع ۱۵۰ و ۱۷۵ سانتیمتر عرضه می شود.

مطلب پر بازدید : 

فروش عمده یخچال صنعتی

جذب مشتری با تجهیزات فروشگاهی

انواع یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی-نگین سرما

 یخچال صنعتی ایستاده درب دار

این نوع یخچال صنعتی فروشگاهی دارای سه نوع درب تک جداره، دو جداره و درب کشویی هستند. مزایای این سری از یخچال ها کاهش مصرف انرژی، نصب و نگهداری آسان، میباشد. این یخچال ها برای برای بسیاری از مواد غذایی ایده آل میباشد.

مدل های ایستاده و نیمه ایستاده Amatis sk، Amatis NT، Pearl، Onix و Crystal همگی شامل این دربها می باشد.

همان طور که گفته شد برخی از مدل ها قابلیت جایگیری در هر دو گروه را دارند که طبق سفارش مشتری درب دار یا پرده هوا تولید میشوند.

درکل میتوان گفت سری یخچال صنعتی ایستاده در ابعاد بسیار متنوعی تولید و عرضه میشوند این یخچال ها پاسخگوی نیاز انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشد.

یخچال صنعتی ایستاده و نیمه ایستاده از عمق ۷۵ سانتیمتر تا به عمق ۱۱۲ سانتیمتر را پوشش می دهند طول استاندارد یخچال ها نیز اعداد ۱۲۵، ۱۸۷، ۲۵۰، ۳۱۲ و ۳۷۵ سانتیمتر را در بر می گیرد.

در این یخچال صنعتی ایستاده جهت عرضه انواع گوشت از آینه در قسمت بالای یخچال صنعتی استفاده میشود که باعث نمایش محصولات درون آن میشود. هم چنین این مدل یخچال صنعتی ایستاده جای مخصوص میوه و سبزیجات در طبقه پایینی خود دارای سبد هایی در رنگهای مختلف هستند که به دسته بندی محصولات فله نیز کمک میکند.

ساید پنل های کناری یخچال ها چه ایستاده و نیمه ایستاده و چه درب دار و پرده هوا انواع مختلفی دارد که بنا به نوع جای گیری یخچال انتخاب می شوند.

این ساید پنل ها شامل ساید پنل بسته، ساید پنل شیشه ای و آینه ای میشود.

مطالب پیشنهادی : 

همه چیز درباره یخچال صنعتی قنادی

خرید انواع یخچال صنعتی ویترینی

انواع یخچال صنعتی ایستاده فروشگاهی

چرا یخچال صنعتی ایستاده برای فروشگاه ها مناسب است ؟

همانطور که در بالا اشاره شد باعث راحتی مشتریان در دسترسی به محصولات است یعنی هر محصولی که بخواهند اعم از گوشت ، مرغ ، آب میوه و … را می توانند به راحتی پیدا کنند و داخل سبد خریدشان قرار دهند بدون اینکه نیازی به کسی داشته باشند همین موضوع باعث می شود که آن فروشگاه بین مشتریان خود محبوبیت پیدا کنند معمولا از زبان بسیاری از مردم شنیده اید که می گویند خیلی راحت می تونم چیزایی که می خواهم پیدا کنم دیگه نمیخواد خیلی بگردم چون اصولاً مردم حوصله ی گشتن ندارند و می خواهند سریعاً به محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

خرید یخچال صنعتی فروشگاهی ایستاده می توانند کمکی بزرگی به محبوبیت فروشگاه شما بکند. این نکته را در نظر بگیرید که باید از یک شرکت معتبر خرید یخچال صنعتی فروشگاهی را انجام دهید تا ضرر نکنید و اینکه هر روز نیازی به تعمیر یخچال صنعتی نداشته باشید.

اگر هم نیاز به تعمیر یخچال صنعتی داشتید در هر مدل و نوعی که بود می توانید با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه های ماهر خودمان را برای شما بفرستیم و تعمیر را به صورت تخصصی انجام دهند.

تعمیر یخچال صنعتی را به ما بسپارید !

اگر در فکر تعمیر یخچال صنعتی به صورت تخصصی و با قیمت مناسب هستید و میخواهید که سالیان سال برایتان کار کند میتوانید با ما تماس برقرار کنید. همچنین می توانید برای خرید یخچال صنعتی با کیفیت و اورجینال با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

اگر دقت بالایی در خرید یخچال صنعتی داشته باشید میتوانید مدت زیادی از آن استفاده کنید و برای صرفه جویی در هزینه از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید.

برای خرید یخچال صنعتی با قیمت مناسب و تعمیر یخچال صنعتی در مدل های مختلف میتوانید با نگین سرما در ارتباط باشید. نگین سرما با ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز توانسته رضایتمندی را ایجاد کنید پس بهتر است برای خرید یخچال صنعتی ، تعمیر یخچال صنعتی با نگین سرما در تماس باشید.

1 comment

  1. مطلب خیلی خوبی بود. ممنون ازتون

Leave a comment