Blog

تعمیر انواع یخچال صنعتی نگین سرما

تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی

تعمیر انواع یخچال صنعتی

برای صاحبان فروشگاه ها و سوپرمارکت ها نگهداری و تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی بسیار مهم است و چون با خراب شدن این تجهیزات فروشگاهی قطعا خسارت زیادی متوجه کسب و کار آنها خواهد شد، حل مشکلات و تعمیر یخچال های صنعتی از نیازهای اساسی مغازه و فروشگاه است. پس باید حتما توسط فرد متخصص و تعمیرگاه مجاز انجام گیرد.

برای فروشگاه ها و مغازه انواع زیادی از یخچال های صنعتی وجود دارد که میتوانند تهیه کنند. ممکن است تنها این تجهیزات را برای نگهداری موادغذایی، نوسدنی ها و خوراکی ها بخواهند. یا میتوانند آنرا به منظور نگهداری و نمایش کیک و خوراکی هایی از این دست استفاده کنند. در هر صورت به مرور زمان این تجهیزات نیاز به نگهداری و تعمیرات پیدا مکینند.

مقصود از یخچال فروشگاهی یا یخچال صنعتی، همان یخچال هایی است که به صورت ایستاده یا صندوقی در مغازه ها و فروشگاه ها دیده میشود. امروزه تمام آبمیوه فروشی ها و رستوران ها و تمام فروشندگان موادغذایی از این یخچال ها استفاده میکنند. یخچال فروشگاهی سیستم متفاوت با یخچال خانگی دارد و برای نگهداری تعداد بیشتری از خوراکی ها در دمای متفاوت استفاده میشود. خرابی یکی از این تجهیزات فروشگاهی میتواند خسارت زیادی را متوجه صاحبان آنها بنماید.

مطالعه مطالب مرتبط :

انواع یخچال و فریزرهای صنعتی

خرید یخچال صنعتی شیشه ای محدب

 

تعمیر یخچال ویترینی 

یخچال های ویترینی معمولا به منظور نمایش و نگهداری خوراکی هایی مانند کیک و شیرنی و آبمیوه ها و … خریداری میشود. یخچال های ویترینی سیستم متفاوتی با یخچال های خانگی دارند و برای تعمیر آنها نیز باید متفاوت عمل کرد.

عمده مشکلات یخچال های ویترینی عبارت است از :

– آب دادن یخچال

– روشن نشدن یخچال (روشن نشدن کمپرسور)

– داغ شدن بیش از حد موتور یا بدنه یخچال

– خرابی سیستم دیفراست یا یخ زدایی یخچال

– خاموش نشدن یا روشن بودن مداوم یخچال

– سرد نشدن یا خنک نشدن یخچال ها

– شکسته شدن شیشه ویترینی

تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی نگین سرما

تعمیر یخچال و فریزر صنعتی 

یخچال و فریزهای صنعتی انواع مختلفی دارند که برای تعمیر هرکدام از آنها باید جداگانه عمل کرد. انواع این یخچال ها شامل یخچال ایستاده، یخچال شیشه خم، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده میشود. تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی برای اغذیه فروشی ها و فست فودها و فروشگاه هایی از این دست ممکن است پیش بیاید. زیرا معمولا این نوع از یخچال و فریزر صنعتی در این صنف وجود دارد و توسط آنها خریداری میشود.

یکی از بیشترین موارد تعمیر یخچال صنعتی برای رفع مشکل شارژ گاز یخچال است. به طور کلی زمانیکه یخچال خنک نمیشود یا فریزر یخ نمیزند میتواند به دلیل مشکل گاز باشد. این مشکل میتواند ناشی از نشتی گاز، خرابی کمپرسور و یا مشکل اواپراتور هم باشد. هرکدام از این موارد مانع از یخ زدن یخچال شده و فرآیند خنک سازی را دچار ایراد میکند.

تعمیر یخچال فروشگاهی 

یخچال های فروشگاهی نیز انواع مختلفی دارند و بر حسب نیاز فروشگاه یا سوپرمارکت ها قابل استفاده هستند. انواع یخچال برای فروشگاه میتواند شامل یخچال آکواریومی، یخچال نوشیدنی، یخچال مرغ و ماهی، یخچال شیشه تلویزیونی، یخچال صنعتی پشت بسته، یخچال شیشه خم و… باشد. تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی نیاز به تخصص دارد. فرد ماهر و متخصص با این معایب آشناست و به محض تشخیص اقدام به تعمیر آن مینماید. پس بهتر است حتما برای تعمیر با تعمیرگاه مجاز و مجرب تماس بگیرید تا از هزنیه اضافی و بی مورد جلوگیری کنید.

شرکت نگین سرما تجهیزات فروشگاهی

شارژگاز یخچال و فریزر صنعتی 

پیشتر گفتیم که مشکل اغلب یخچال های صنعتی میتواند مربوط به شارژ گاز باشد. میخواهیم بیشتر با این عیب در یخچال ها و علت آن آشناشویم.  زمانیکه یخجال خنک نمیکند یا فریزر یخ نمیزند میتواند مشکل مربوط به گاز یخچال باشد. وظیفه گاز است که گرما را به سرما تبدیل کند تا یخچال خنک شود.

دلیل دیگر این عیب میتواند نشتی گاز یا خرابی کمپرسور یا کندانسور یخچال هم باشد. هرکدام از این موارد مانع از خنک شدن یخچال و عدم شارژ گاز مشوند. تعمیر یخچال صنعتی و رفع این مشکل باید توسط تکنسین مجرب انجام گیرد و بهتر است هرگز خودتان اقدام به تعمیر ننمایید.

تعمیر یخچال صنعتی و فروشگاهی 

تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی برای تمام دارندگان این تجهیزات فروشگاهی مهم است. چون همانطور که گفته شد میتواند سلامت مواد غذایی و سود فروشنده را به خط بیاندازد. امروزه این تجهیزات تنها برای نگهداری خوراکی های به کار نمیروند بلکه به عنوان یک استند تبلیغاتی زیبا هم عمل میکنند. در حقیقت علاوه بر کارکرد اصلی و سرماسازی قابلیت نمایش مواد غذایی را برای مشتریان دارند. برای اکثر سوپرمارکت ها و مشتریان انها مهم است که پیش از خرید محصول را ببینند و انتخاب کنند. شیشه ها مانع از بازشدن بی مورد درب یخچال میشوند و علاوه بر نمایش محصول انتخاب را آسان تر میکنند.

در اکثر سوپرمارکت ها و فست فودی ها از این یخچال ها استفاده میشود. به دلیل کار زیاد و بازشدن مدوام درب ها ممکن است در فواصل زمانی کوتاه این تجهیزات نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا کنند.  بدیهی است که در دسترس بودن تعمیرگاه و متخصص بودن تعمیرکار در انجام این امر نباید نادیده گرفته شود.

مطالعه مطالب مرتبط :

سوالات یخچال صنعتی و خرید آن

مزیت استفاده از یخچال صنعتی

یخچال های صنعتی عالی

تعمیر انواع یخچال فروشگاهی

برای تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی با ما تماس بگیرید!

اگر صاحب فروشگاه یا هایپرمارکت هستید و یخچال صنعتی و فروشگاهی شما نیاز به تعمیر دارد با همکاران ما در نگین سرما تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای خرید تجهیزات فروشگاهی، آبسرد کن صنعتی، تجهیزات آشپزخانه و … نیز با ما در ارتباط باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

Leave a comment