Blog

نگین سرما- تعمیر یخچال صنعتی و فروشگاهی

تعمیر یخچال صنعتی فروشگاهی

خرابی یخچال فروشگاهی و صنعتی 

تعمیر یخچال فروشگاهی و صنعتی برای صاحبان فروشگاه ها و سوپرمارکت ها یکی از نیازهای مهم و اساسی است.  خرید یخچال صنعتی یا یخچال فروشگاهی معمولا دردو نوع ایستاده و صندوقی انجام میگیرد. معمولا بسیاری از رستوران ها، سوپرمارکت ها و مغازه ها از این یخچال ها استفاده میکنند. از این رو باید برای تعمیر یخچال صنعتی یا فروشگاهی محلی را در نظر گرفت.

برای یک مغازه دار یا صاحب فروشگاه مهم است که مواد غذایی سالم و تازه به دست مشتری برسد. یا موادی که به صورت منجمد خریداری میشوند سالم بمانند. پس باید امکان دسترسی به تعمیرکار یخچال های صنعتی برای آنها وجود داشته باشد.

حمل و جابجایی یخچال صنعتی کار ساده ای نیست و در صورت خرابی باید تعمیر در محل انجام گیرد. یخچال صنعتی دستگاهی است که به وسیله یک سردکننده و عایق حرارتی، گرمای داخل محفظه را به بیرون منتقل میکند. در تمام فصول به ویژه در فصل گرما یخچال ها نیاز ضروری یک مغازه و فروشگاه می باشند. البته بهتر است پیش از بروز یک عیب داخل یخچال حتما اقدام به سرویس دوره ای آن نمایید. زیرا خرابی یخچال صنعتی میتواند برایتان دردسرساز شود.

 

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : خرید یخچال صنعتی ویترینی قنادی

نگین سرما- تعمیر یخچال صنعتی فروشگاهی

چه زمانی به تعمیر یخچال صنعتی فروشگاهی نیاز داریم؟

تعمیر یخچال صنعتی و فروشگاهی را نباید به تعویق انداخت. برای اینکه با مشکلات معمول برای یخچال های صنعتی آشنا شویم در ادامه به چند مورد رایج آن اشاره میکنیم. اگر این مشکلات را در یخچال ملاحظه کردید بهتر است سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید.

– شارژگاز یخچال یا تعویض ترموستات

– تعویض تایمر، برد یا فن یخچال

– روشن نشدن کمپرسور یخچال

– برق داشتن بدنه یخچال

– داغ شدن بیش از اندازه بدنه یا موتور یخچال

– سرد نشدن یا خنک نشدن یخچال

– خرابی سیستم دیفراست یا یخ زدایی یخچال

– شکستن شیشه یخچال

– تعویض درب یخچال یا تعمیر لولالی آن

این ها مشکلاتی که شما را مجبور به تعمیر یخچال صنعتی فروشگاهی میکند. بهتر است برای عیب یابی و تعمیر یخچال فروشگاهی حتما از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. خرابی یخچال صنعتی حتی برای مدت زمانی کوتاه یا چندساعت هم میتواند خسارت زیادی را برای صاحبان مغازه یا فروشگاه ها ایجاد کند.

خرید یخچال صنعتی فروشگاهی تنها جهت نگهداری موادغذایی و خوراکی ها نیست. بلکه ویترینی برای نمایش محصولات است تا مشتری موادغذایی موردنیاز خود را راحت تر پیدا کند. پس یخچال صنعتی علائه بر کارکرد اصلی خود که حفظ سلامت خوراکی ها است، نقشی هم در دکوراسیون مغازه و رفاه مشتریان دارد. بدیهی است نیاز این یخچال ها به رسیدگی و تعمیر زودهنگام در زمان خرابی ضرورت دارد.

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : فروش عمده یخچال صنعتی

نگین سرما- تعمیر یخچال صنعتی فروشگاهی

کاربرد یخچال صنعتی و فروشگاهی 

در تمام دنیا اکثر سوپرمارکت ها و فروشگاههای کوچک و بزرگ از یخچال های صنعتی استفاده میکنند. به طور متوسط هر مغازه برای نگهداری مواد خوراکی از گوشت و سبزیجات گرفته تا بستنی و آبمیوه و … برای نگهداری و سالم ماندن آنها به حدود چهار یخچال نیاز دارد. خرید یخچال صنعتی میتواند به هر شکلی، ایستاده، صندوقی یا ویترینی برای مغازه انجام شود. یخچال صنعتی در هر شکلی از اجزای مهم مغازه ها است و نگهداری و تعمیر آن نیز مهم و هزینه بر است.

ایعاد و اندازه خنک کننده و یخچال صنعتی با یخچال خانگی تفاوت دارد. چون میزان و نوع موادی که در این یخچال ها نگهداری میشود متفاوت است. تعمیر آنها نیز نیاز به دانش فنی خاص خود دارد. تعمیر یخچال صنعتی فروشگاهی با توجه به استاندارد های ساخت یخچال و برندهای مختلف تولیدکننده امری تخصصی است. پس باید جهت تعمیر مواردی چون تعویض کمپرسور، فن، ترموستات یا تهیه قطعاتی چون درب و تاج و قاب اصلی یخچال صنعتی حتما به نمایندگی مجاز آن مراجعه کرد.

برای نگهداری از یخچال صنعتی فروشگاهی بهتر است به چند نکته توجه داشته باشیم. ابتدا باید دستگاه دور از وسایل گرما زا گذاشته شود. دستگاه را باید به دوشاخه مطمئن وصل کنید و کندانسور آنرا به صورت دوره ای و هر شش ماه یکبار چک نمایید. همچنین باید دامی داخل یخچال را چک کنید تا تنطیم باشد و درب یخچال زیاد باز و بسته نشود. مراقبت و نگهداری از یخچال صنعتی دوره تعمیر یا ایجاد عیب را در آن به تاخیر می اندازد.

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران

نگین سرما- خرید یخچال صنعتی - تعمیر یخچال صنعتی و فروشگاهی

امکانات یخچال صنعتی فروشگاهی

یخچال فروشگاهی و صنعتی از جدیدترین تجهیزات سرماساز مورد استفاده برای رستوران ها، سوپرمارکت ها و … می باشند. از مهمترین مزایای یخچال های صنعتی باید علاوه بر امکان نگهداری مواد غذایی و آبمیوه ها به چسباندن تبیلغات و نمایش مواد غذایی در آنها اشاره کرد. یخچال صنعتی فروشگاهی دارای شیشه دو جداره و گاز عایق است تا برودت آن حفظ شود. در زمینه تولید یخچال صنعتی فروشگاهی تنوع زیادی در نظر گرفته شده و طح ها و کابرد های متفاوتی در طراحی آنها لحاظ شده است.

هریک از فریزرها و یخچال های صنعتی کاربرد خاصی دارند که باید در زمان خرید به آن دقت کرد. از آنجا هزنیه خرید یخچال صنعتی و تعمیر آن ارزان نیست، پس باید در زمان خرید نیازهای خود و کاربرد یخچال را مدنظر داشته باشید.

تعمیر یخچال صنعتی و  فروشگاهی خود را از ما بخواهید!

همانطور که در این مطلب به ضرورت نگهداری و تعمیر به موقع یخچال صنعتی اشاره شد، باید برای تعمیر و عیب یابی یخچال فروشگاهی خود به تعمیرکاران متخصص مراجعه کنید. اگر به دنبال تعمیر یخچال فروشگاهی خود در مدت زمان مناسب با قیمت مناسب میگردید همین حالا با نگین سرما تماس بگیرید. نگین سرما با سابقه درخشان در فروش و تعمیر انواع یخچال های صنعتی آماده پاسخگویی و مشاوره به شما می باشد.

شرکت ما همچنین در زمینه فروش انواع فریزر، آبسرد کن و تجهیزات آشپزخانه فعالیت دارد. اگر یک کالای با کیفیت خریداری کنید بابت تضمین و سلامت آن آسوده خاطر خاطر خواهید بود. از طریق لینک زیر میتوانید با همکاران ما در نگین سرما در تماس باشید.

Leave a comment