Blog

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

یخچال صنعتی ویترینی چه یخچالی است؟

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی ، امروزه در تمام فروشگاه ها و مارکت ها از یخچال صنعتی در نگهداری مواد غذایی و بهتر دیده شدن مواد غذایی استفاده می شود.

دمای یخچال ویترینی در نگهداری محصولات بسیار مهم است. تعمیر یخچال ویترینی توسط تعمیرکار یخچال ویترینی انجام می شود نگین سرما تعمیرات تخصصی یخچال صنعتی ویترینی ، سرویس یخچال ویترینی و شارژ گاز یخچال ویترینی را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد در تعمیرگاه ما تعمیر کمپرسور یخچال ویترینی  با تخصص کامل انجام می شود.

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

ترموستات یخچال صنعتی ویترینی

ترموستات کلید است که نسبت به دمای مد نظر قطع و وصل مدار برق و فرمان یخچال ویترینی و یا هر چیز دیگر مثل فن سیستم های تهویه مطبوع یا هر چیز دیگر را بعهده دارد . که در مدل های آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود است.بر روی ترموستات کد قطعه نشان دهنده مدل و مشخصات ترموستات شما حک شده است که توسط تعمیرکار یخچال صنعتی تست و مونتاژ می شود.

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

سوالات متداول راجع به یخچال صنعتی ویترینی

👈 چرا یخچال ویترینی سرما ندارد؟
دلیل نداشتن سرما در یخچال صنعتی ویترینی بیشتر بعلت کم بود مبرد در سیکل سرمایشی می باشد دلیل اصلی کم شدن گاز در مدار نشتی گاز بحساب می آید در مرکز ما نشتی گیری یخچال ویترینی انجام می شود.

👈 چرا رادیات یخچال ویترینی یخ می زند؟
دلیل اصلی یخ زدن رادیات یخچال ویترینی در کنار و بالای یخچال صنعتی بعلت کمبود نقطه جوش مبرد یا کمبود سرما در تابستان بشمار می آید که با سرویس یخچال ویترینی این مشکل برطرف می شود.

👈 دمای یخچال ویترینی باید چقدر باشد؟
دمای یخچال ویترینی برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی باید حداقل 4 درجه باشد چون باکتری ها در دمای درجه دیرتر تکسیر می شوند.

👈آمپر کمپرسور یخچال ویترینی چقدر است؟
آمپر کمپرسور یخچال ویترینی در تعمیر یخچال ویترینی از فاکتور های مهم می باشد کمپرسور ها نسبت به قدرت و توان و برند با آمپرهای متفاوت در بازار موجود می باشد ولی در کل بالاتر از پنج آمپر عموما در یخچال ویترینی آمپر کشیدن محسوب می شود.

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

یخچال صنعتی برای پیتزا فروشی ها 

امروزه در تمام فست فود ها از یخچال صنعتی پیتزا که دارای انبار نگهداری فله محصولات و از بن ماری برای نگهداری سبزیجات و کالباس و سوسیس و… بمدت کم استفاده می شود تا آشپز راحت تر و با سرعت بیشتری بتواند پیتزا و یا غذا های دیگر را آماده کند یخچال صنعتی پیتزا بدلیل میز کار بودن در صنعت فست فود جایگاه خوبی پیدا کرد.

یخچال صنعتی ها در دو نوع تولید می شوند یا فریزر یا یخچال که نسبت به احتیاج مصرف کننده تولید میشوند. تعمیر یخچال صنعتی پیتزا تخصص خود را میخواهد که تو سط تعمیرکار یخچال صنعتی پیتزا انجام می شود پارس تک سرویس در امر تعمیر و نگهداری یخچال صنعتی پیتزا نامی آشنا در بین فست فود ها و رستوران هاست

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی بستنی فروشی ها

یخچال صنعتی بستنی محل نگهداری بستنی های میوه ای و اسکوپی می باشد که در سمت مشتری دارای شیشه برای بهتر دیده شدن محصولات است.

دمای نگهداری در یخچال های بستنی امری مهم است و سیستم ساخت یخچال صنعتی بستنی بصورت سیرکوله هوا در بین بن ماری ها که از جنس استیل می باشد که برای بهتر انتقال پیدا کردن دما و منجمد شدن بهتر استفاده می شود و کمپرسور یخچال صنعتی بستی بیشتر با گاز 404 کار می کند تا نقطه جوش مبرد را به حد سرمای مورد نظر رساند .

در مرکز ما تعمیر یخچال صنعتی بستنی و سرویس یخچال صنعتی بستنی و تامین قطعات یدکی ، تعمیر سیستم دیفراست یخچال صنعتی بستنی ، تعمیر کمپرسور یخچال صنعتی بستنی بصورت تخصصی انجام میشود.

سوالاتی در مورد تعمیر و نگهداری یخچال صنعتی ویترینی بستنی

👈 کمپرسور یخچال صنعتی بستی کار می کند ولی سرما کم می باشد علت آن چیست؟

کمپرسور یخچال صنعتی اگر کار می کند ولی سرما کم می باشد حتما دستگاه را خاموش کنید و با تعمیرکار یخچال صنعتی بستنی تماس حاصل کنید تا برای سرویس یخچال صنعتی شما در محل حاظر شود
تعمیرکار یخچال صنعتی اول سرویس را انجام می دهد بعد گاز دستگاه را چک می کند و آمپر کمپرسور را می گیرد.

👈 اوپراتور یخچال صنعتی بستنی یخ می زند علت چیست؟

علت یخ زدن رادیات یخچال صنعتی یعنی سیستم دیفراست دچار مشکل می باشد در سیستم یخچال صنعتی بستنی از هیت پمپ در سیستم دیفراست یا از هیتر برای برفک زدایی استفاده می شود اگر اوپراتور یخ می زند دستگاه را خاموش کنید تا آسیب به کمپرسور وارد نشود.

تعمیر یخچال صنعتی ویترینی

Leave a comment