Blog

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها-نگین سرما

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه های صنعتی مثل : رستوران ها ، کافی شاپ ها ، فست فود ها باید با کیفیت و دقت انجام شود طوریکه سالهای سال بدون اینکه ایرادی پیدا کند برای شما کار کند. بعضی از شرکت های فروش یخچال صنعتی هستند که قیمت بالا به شرط خوب بودن به شما عرضه می کنند و شما هم با داشتن ذهنیت هرچی پول بدی آش میخوری آن محصول را خریداری می کند ولی از قضا میبینید که قضیه برعکس شده و هر دقیقه باید به فکر تعمیر یخچال صنعتی باشید پس در انتخاب خود دقت کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.

مخصوصا برای جاهایی مثل آشپزخانه های صنعتی که باید دقت بالایی به خرج دهید. دقت بالا منجر به سالم ماندن مواد غذایی ، صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه خدمت شما عرض کنیم. تا اتمام مقاله حتما با ما باشید.

چرا آشپزخانه های صنعتی نیاز به یخچال صنعتی دارند؟

معمولاً آشپزخانه های صنعتی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی از یخچال صنعتی استفاده می کنند. یخچال صنعتی با قدرت سرمای بالایی که دارد باعث می شود که مواد داخلش تازه بمانند تا رستوران ها ، کافی شاپ ها و .. هر وقت که خواستند با خیال راحت بدون اینکه بترسند خراب شده باشد استفاده کنند.

اما از دلایل دیگری که آشپزخانه های صنعتی به فکر خرید یخچال صنعتی میفتند این است که با قراردادن کیک و غذاهای مختلف داخل یخچال صنعتی می توانند به انتخاب مشتریان در این زمینه کمک بزرگی کنند تا آنها بتوانند با در نظر گرفتن سلایق خود بهترین غذاهای رستوران شما را تست کنند. البته به اینگونه یخچال صنعتی هایی که در دید مشتری قرار میگیرد یخچال ویترینی می گویند که در شکل و اندازه های مختلفی موجود است با توجه به نیازتان می توانید یخچال صنعتی ویترینی مورد نظرتان را انجام دهید.

البته بعضی از رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی دیگر هم هستند که در انتخاب نوع یخچال صنعتی خود نمی توانند تصمیم گیری کنند البته کسانی که اولین بار است می خواهند خرید یخچال صنعتی انجام دهند می توانند با مشاورین حرفه ای ما تماس بگیرند تا مشاورین ما به صورت حرفه ای راهنماییشان کنند.

مطالب پر بازدید : 

فروشگاه یخچال صنعتی نگین سرما

فروشگاه بزرگ یخچال صنعتی

یخچال صنعتی در یک نگاه

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه های صنعتی-نگین سرما

انواع یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها؟

یخچال صنعتی ویترینی ، یخچال صنعتی ایستاده ، یخچال صنعتی خوابیده ، یخچال صنعتی ترکیبی (ترکیبی از ایستاده و خوابیده ) ، یخچال صنعتی چرخان ، یخچال صنعتی کابینتی و … 

براساس سلیقه ی خود می توانید نوع یخچال صنعتی که مناسب برای آشپزخانه تان است را انتخاب کنید و با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

البته از انواع یخچال صنعتی که در بالا ذکر شد می توان گفت که یخچال صنعتی خوابیده و ایستاده بیشتری مشتریان را دارا است. چرا ؟

چون اینگونه یخچال ها در اندازه های بسیار بزرگی موجود است و هیچگونه محدودیتی در اندازه  و ابعاد ندارد و اینکه بهترین سرمایش را دارد. اصولاً هم بیشتر رستوران ها از این مدل یخچال صنعتی استفاده می کنند ، یخچال صنعتی خوابیده را برای قرار دادن گوشت و موادی که نیاز به سرمای شدید تری دارند ، استفاده می کنند. از یخچال های ایستاده هم برای قرار دادن نوشابه ، آب معدنی و … در معرض دید مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها- شرکت نگین سرما

قیمت یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها

قیمت یخچال صنعتی بستگی به نوع یخچال صنعتی شما دارد. البته گول قیمت های خیلی ارزان و خیلی گران را نخورید چون ممکن است با گران یا ارزان خریدن یخچال صنعتی فکر کنید بُرد کردید ولی اشتباه است بعد از مدتی استفاده تازه میفهمید که چه اشتباهی کردید. تعمیر یخچال صنعتی هزینه های بسیار پایینی ندارد که شما بخواهید ریسک کنید و یخچال صنعتی نامرغوبی بخرید. پس در خرید یخچال صنعتی و هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید حتما توجه کنید.

قیمت یخچال صنعتی بستگی به نوع یخچال ، ابعاد یخچال ، میزان سرمایشی که شما میخواهید ، میزان مصرف انرژی ، رده انرژی ، ارتفاع یخچال و …. دارد.

بازهم تاکید می کنم که گول قیمت های ارزان و گران را نخورید چون هزینه ی تعمیرات یخچال صنعتی آنطور که شما فکر می کنید ارزان نیستند هرچه کیفیت یخچال صنعتی بد باشد شما باید هر لحظه به فکر درست کردن یکجایی از آن باشید و در آخر مجبور هستید که یک یخچال صنعتی دیگر تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی : 

چیدمان تجهیزات فروشگاهی

یخچال صنعتی میخوای؟

یخچال صنعتی ارزان نگین سرما

خرید یخچال صنعتی برای آشپزخانه ها

خرید و تعمیر انواع یخچال صنعتی را از ما بخواهید! 

برای خرید یخچال صنعتی آشپزخانه ها ، خرید یخچال صنعتی قنادی ، خرید یخچال صنعتی هایپرمارکتی و … با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید.

نگین سرما در نظر دارد که بهترین یخچال صنعتی را خدمت شما عرضه کند و  اینکه می توانید در زمینه تعمیر یخچال صنعتی در هر زمینه ای با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید ما در این زمینه دارای تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ای هستیم که می توانند یخچال شما را با بهترین ابزارهای و تجهیزات به روز تعمیر کنند.

پس در هر زمینه ای خرید یخچال صنعتی ، تعمیر یخچال صنعتی می توانید با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.

1 comment

  1. من تازه دارم یه فروشگاه لبنیاتی باز می کنم و خیلی وقت بود دنبال یه مقاله بودم که راجع به تفاوت یخچال صنعتی ها نوشته باشه توش. مرسی

Leave a comment