Blog

خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی

خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی

تجهیزات فروشگاهی

با شناختن خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی می توانید به راحتی با اطمینان خاطر تجهیزات فروشگاهی خود را تکمیل کنید. یخچال های صنعتی جزی از تجهیزاتی است که هر فروشگاه بزرگ و کوچک به آن احتیاج دارد. افراد به فروشگاه می آیند تا خرید خود را در یک روز انجام دهند و وقت خود نگذارند تا در صورت نیاز به هر چیزی به سوپر مارکت بروند.

یخچال فروشگاهی امری حیاطی برای هر فروشگاه یا سوپرمارکتی می باشد و شما می توانید با داشتن یخچال صنعتی در فروشگاه خود راحتی را برای مشتری های خود ایجاد کنید. صاحبان فروشگاه ها باید بدانند از چه یخچالی برای فروشگاه خود باید استفاده کنند. یخچال ها باید هم پاسخگوی نیاز های فروشگاه باشد و هم زیبایی به فروشگاه بدهد.

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی جزی از تجهیزات فروشگاهی به حساب می آید اگر می خواهید در بین رقیبان خود بهترین باشید و مشتری ها برای خرید شما را انتخاب کنند باید یخچال صنعتی مناسب با فروشگاه خود را بخرید برای این کار می توانید با خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی آشنا شوید تا بتوانید بهترین یخچال های صنعتی را داشته باشید. یخچال صنعتی تفاوت زیادی با یخچال هایی که در خانه استفاده می کند دارد، این یخچال ها بسیار پر قدرت هستند، در نگهداری دمای مناسب بسیار توانمند هستند، نظافت یخچال های صنعتی بسیار راحت است به دلیل این که این یخچال ها بزرگ می باشند.

خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی - شرکت نگین سرما

مزایای یخچال صنعتی

همانطور که گفته یخچال صنعتی ها بسیار پر قدرت می باشند و خیلی زود خراب نمی شوند و شما به زودی نیاز به تعمیر پیدا نخواهید کرد. عمر یخچال های صنعتی بالا می باشد و سال های سال می تواند برای شما کار کند. یخچال صنعتی به مشتری کمک می کند تا به راحتی خریدش را انجام دهد. شما با شناخت خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی می توانید بهترین انتخاب را برای فروشگاه خود داشته باشید.

مطالب پیشنهادی:

لیست تجهیزات فروشگاهی
تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی

انواع یخچال صنعتی

از انواع یخچال صنعتی می توان به یخچال ایستاده رو باز، یخچال شیشه خم، یخچال پرده هوا، یخچال ویترینی و… را نام برد.  یک یخچال صنعتی تنها کمک می کند تا مواد غذایی در دمای مناسبی قرار گیرند بلکه دارای خصوصیات زیادی هستند، طبقات قابل جابه جایی، چرخ جهت جابه جایی آسان یچخال صنعتی، نورپردازی LED، دسترسی ساده به مواد غذایی از خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی می باشد.

یخچال های استاده و ویترینی برای مثال به مشتری کمک می کند تا مشتری به راحتی محصولات را مشاهده و انتخاب کند، شیشه های آن ها ضد بخار می باشد و دارای نمایشگر دمای دیجیتال می باشند به همین دلیل یخچال صنعتی مورد علاقه ی صاحبان فروشگاه قرار گرفته است.

نکات مهم در زمان خرید یخچال صنعتی

قبل از خرید یخچال صنعتی باید خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی را بشناسید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید، اول بدانید که از یخچال فروشگاهی می خواهید برای چه کاری استفاده کنید و بر طبق جوابی که گرفتید انتخاب کنید شما به چه نوع از یخچال صنعتی برای فروشگاه یا سوپر مارکت خود احتیاج دارید. به سایز، کاربرد،کارکرد و خصوصیات یخچال فروشگاهی برای کسب و کار خود دقت کنید و هر کدام از این فاکتور ها را نظر بگیرید.

خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی -انواع یخچال صنعتی

کمپرسور های یخچال صنعتی

قبل از خرید به چند نکته درباره ی خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی دقت کنید. کمپرسور بخشی از یخچال می باشد که باعث سرد نگه داشتن یخچال می شود. کمپرسور یخچال را می توان در زیر را روی یخچال نصب کرد. اگر کمپرسور بر روی یخچال تعبیه شود قیمت یخچال صنعتی بالا می رود و در عوض طول عمر بالایی پیدا می کند، در فضای گرم لازم نیست کمپرسور به سختی کار کند تا گرمای فضای داخل یخچال را کاهش دهید. به دلیل آن که کمپرسور بر روی یخچال قرار می گیرد گرما به سمت سقف می رود و اطراف یخچال صنعتی خنک باقی می ماند.

یخچال با کمپرسور پایین گران نیستند اما طول عمر بالایی ندارند. این نوع یخچال صنعتی فروشگاهی فضای بیشتری را در بر می گیرد، از آن جا که کمپرسور در دسترس می باشد تعمیر آن را نیز در شرایط آسان تری انجام می شود.  کمپرسور پایین باعث گرم شدن فضا می شود.

سایز یخچال صنعتی فروشگاهی

سایز یخچال صنعتی فروشگاهی بر اساس واحد اندازه گیری فوت محاسبه می شود. به طور کلی میزان بزرگی یک یخچال صنعتی به خود شما بستگی دارد، شما می توانید با توجه مواد غذایی که می خواهید در آن جای دهید، یخچال صنعتی را خریداری کنید البته باید به بودجه و فضای مورد نظر خود نیز توجه داشته باشید. سایز یخچال با توجه به کاربرد آن متفاوت می باشد. برای خرید یخچال به خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی توجه کنید.

خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاهی - نگین سرما

چرخ جابه جایی یخچال صنعتی

وزن تمام یخچال های صنعتی بسیار زیاد است حتی اگر یخچال صنعتی کوچک خریداری کنید، برای آسان تر جا به جا شدن یخچال صنعتی می توانید از چرخ هایی که در زیر یخچال صنعتی تعبیه شده است استفاده کنید. این یکی از خصوصیات یخچال صنعتی فروشگاه می باشد. این مدل یخچال ها برای فروشگاه های بزرگ و سوپر مارکت ها می توانید بسیار مفید باشد. این چرخ ها می توانند بر عمر یک یخچال صنعتی تاثیر بگذارند.

در همین رابطه بخوانید:

انواع یخچال و فریزهای صنعتی

قفسه دوطرفه فوشگاهی

خرید یخچال صنعتی از شرکت نگین سرما

شرکت نگین سرما با سال ها تجربه در تولید انواع یخچال صنعتی و همچنین تجهیزات فروشگاهی دیگر توانسته جزشرکت هایی باشد که افراد برای خرید تجهیزات فروشگاه خود از آن کمک می گیرند. نگین سرما یخچال صنعتی با کیفیت بالا تولید می کند که می تواند برای شما سال ها کار کند. شرکت ما در زمینه ی تعمیر انواع یخچال صنعتی نیز به شما خدمات ارائه می دهد. برای خرید انواع یخچال صنعتی فروشگاهی با کیفیت با ما در تماس باشید.

3 comments

  1. کامل همه یخچال صنعتی را معرفی کردین خیلی خوبه مرسی

    1. ممنون از نظرتون دوست عزیز

  2. یه فروشگاه تو محل ما هست همه وسایل داخل یخچالشون گرمه باید بگم برای تعمیر یخچالشون باهاتون تماس بگیرن

Leave a comment