Blog

عیب یابی تخصصی یخچال صنعتی

عیب یابی تخصصی یخچال صنعتی

عیب یابی تخصصی یخچال صنعتی نگین سرما

یخچال صنعتی همان یخچال هایی هستند که در زندگی روزمره خود در رستوران ها ، فست فود ها ، فنادی و … میبینیم.

همان یخچال هایی که از آن ها بستنی برمیداریم ، قنادی ها داخل آن ها کیک و شیرینی میچینند و رستوران ها مرغ و گوشت های خود را داخل آن ها حفظ می کنند.

یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته می شود تا مواد غذایی درون یخچال تازه و سالم باقی بماند.

در یک سوپرمارکت یا رستوران ، به طور کل هرجایی که با مواد غذایی سر و کار دارند ، به دستگاه های بزرگتر و قدرتمندی نیاز می باشد تا از محصولات به خوبی مراقبت و نگهداری کنند و از ایجاد خسارت به آن ها جلوگیری شود.

اندازه یخچال صنعتی با استاندارد های خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه میشوند.

عیب یابی تخصصی یخچال صنعتی

اجزای یخچال صنعتی

 

کمپرسور یخچال صنعتی

کمپرسور یخچال صنعتی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده‌ است که هر دو قسمت درون پوسته‌ ای صنعت یخچال صنعتی فولادی قرار دارند.

قسمت الکتریکی در اغلب یخچال های صنعتی یک الکتروموتور از نوع آسنکرون می‌ باشد که وظیفه به حرکت درآوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد.

قسمت مکانیکی در کمپرسور های یخچال صنعتی شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هستهٔ موتور الکتریکی به حرکت در می‌ آید. حرکت رفت و برگشتی پیستون باعث ایجاد حالت مکش و دمیدن می‌ شود؛ و البته در کمپرسور های نوع خطی و نوع کمپرسور روتوری و یا کمپرسور نوع اسکرال، میل لنگ دیگر وجود ندارد. اگر حس میکنید کمپرسور یخچال صنعتی شما آسیب دیده است ، میتوانید برای عیب یابی یخچال صنعتی از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.

ترموستات یخچال صنعتی

ترموستات وظیفه قطع و وصل شدن جریان برق را به کمپرسور انجام می‌ دهد. بطوری که وقتی دمای یخچال بالا آمد با وصل شدن جریان برق کمپرسور شروع به کار می‌ کند و داخل یخچال صنعتی را خنک می‌ کند و وقتی دما پایین آمد (داخل یخچال خنک شد) جریان برق را از کمپرسور قطع می‌ کند. اگر ترموستات یخچال صنعتی شما اسیب دید ، خودتان آن را دستکاری نکنید . بلکه با بخش تعمیر یخچال صنعتی نگین سرما تماس بگیرید .

کندانسور یخچال صنعتی

کندانسور قسمتی از سیستم است که خنک‌ سازی سیال عامل و عمدتا تبدیل بخار به مایع را در یخچال صنعتی را انجام می دهد. در یخچال های صنعتی معمولا به صورت شبکه‌ ای لوله‌ ای بر روی دیواره پشت یخچال نصب شده است و در یخچال های بزرگ فروشگاهی شبیه رادیاتور اتومبیل بوده که بیشتر از یک فن برای بهبود فرایند میعان استفاده می کند.

اوپراتور یخچال صنعتی

کمپرسور وظیفه فشرده کردن و گردش گاز مبرد فریون را درون کانال های اواپراتور بر عهده دارد؛ که باعث گردش گاز در کانال ها و به خاطر خاصیت گاز مبرد فریون باعث خنک شدن اواپراتور یخچال صنعتی می‌ شود. در صورت آسیب دیدن این قطعه عیب یابی یخچال صنعتی را فقط به نگین سرما بسپارید.

 

عیب یابی تخصصی یخچال صنعتی

مطرح ترین انواع یخچال صنعتی و تعمیر یخچال صنعتی

 

یخچال صنعتی عمودی :

یخچالهای عمودی دارای قفسه بندی میباشند. یخچالهای عمودی از لحاظ جنس درب به دو مدل تفسیم میشوند. مدلهایی که درب آنها از جنس فولاد ضد زنگ است و مدلهایی با درب شیشه ای.

مدلهایی که دارای درب شیشه ای هستند اجازه میدهند محصولات درون یخچال بدون باز کردن درب یخچال قابل مشاهده باشند و این مدل مناسب موقعیت هایی است که لازم است مواد درون یخچال دیده شود.

یخچال های عمودی یا ایستاده در انواع مختلف با سایز ها و ارتفاع های مختلف موجود میباشند. این یخچال میتواند تک درب یا دو درب یا سه درب باشد. از انواع یخچال ایستاده با درب شیشه ای یخچال ایستاده شیشه تلویزیونی بوده که مناسب استفاده در قنادی ، شیرینی فروشی و کیک فروشی هاست . نگین سرما تعمیر یخچال صنعتی ایستاده را با بالاترین کیفیت انجام میدهد.

يخچال شيشه خم و یخچال شیشه تخت :

یخچال شیشه خم و یخچال شیشه تخت، برای نمایش و عرضه محصولات گوناگون غذایی در فروشگاه های بزرگ و حتی کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال شیشه خم و یخچال شیشه تخت دارای طیف وسیعی از تجهیزات و امکانات گوناگون می باشد که قابلیت نمایش و عرضه بهینه مواد غذایی را فراهم می کند.

مصرف کم انرژی و تصویر وسیعی از اقلام چیده شده، خرید یخچال شیشه تخت و یخچال شیشه خم را بیشتر کرده و از دیگر نمونه های ارائه شده در فضای فروشگاهی متمایز می کند. اگر از این مدل یخچال استفاده می کنید در صورت مشاهده هر مشکلی برای عیب یابی یخچال صنعتی با ما تماس بگیرید.

یخچال صنعتی کابینتی:

یخچال کابینتی علاوه بر قفسه، کشو نیز دارد. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود جا است. اگر هم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آنها به صورت جداگانه ندارید یخچال های کابینتی انتخابی مناسب میباشد. یخچال صنعتی کابینتی با درب شیشه ای و  استیل به فروش می رسند. در صورت بروز هر مشکلی در این مدل از یخچال ها با بخش تعمیر یخچال صنعتی نگین سرما تماس بگیرید.

Leave a comment