Blog

فروش یخچال صنعتی در تهران

فروش یخچال صنعتی در تهران

فروش یخچال صنعتی در تهران با نگین سرما

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته میشود. بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه داخلی، به گونه ای طراحی میشوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگتر و قدرتمند تری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد میشوند فراهم کند.

فروش یخچال صنعتی در تهران در نگین سرما با با معقول ترین هزینه ها انجام میگیرد

پس اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استاندارد های خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه میشوند. یخچال ها و فریزر های غیرخانگی اعم از یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی، شیشه خم، فریزر خوابیده، صندوقی، فریزر ایستاده، پرده هوا و. . . با استاندارد های روز در کشور ساخته میشوند و با نمونه های نسل قبلتر خود فرق دارند. در تهران دو مرکز اصلی برای این کالا های صنعتی و پرمصرف وجود دارد که در شرق و غرب پایتخت قرار گرفته اند.

بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هرساعت آماده همکاری با شماست. شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات یخچال صنعتی را به بهترین نحو و همراه با تضمین انجام میدهد . برای تعمیر یخچال ویترینی خود میتوانید با ما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال ویترینی را انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت  ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.

مطالب مرتبط:
تعمیر یخچال صنعتی در شهر تهران
خرید یخچال صنعتی ارزان

 

 

 

Leave a comment