Blog

ویژگی های یک سوپرمارکت خوب

ویژگی های یک سوپرمارکت خوب

ویژگی های یک سوپرمارکت خوب چیست؟

بدون شک سوپرمارکت یکی از آن دست کسب و کارهای محبوبی است که هر سرمایه گذاری را وسوسه میکند تا برای یک بار هم که شده به راه اندازی آن فکر کند. به هر حال شغلی است که همیشه مشتری های خود را داشته و به اصطلاح بازار دارد. تجربه تاریخی هم نشان میدهد در هر محله وجود یک خواربارفروشی، از یک بقالی کوچک گرفته تا نمونه امروزی آن یعنی هایپر مارکت الزامی است.

حال در این میان کسی موفق است که بتواند خواسته مشتری را بهتر بشناسد و بازار را در دست بگیرد. به گزارش ایده و خلاقیت به نقل از پول نیوز، البته دسته موفق دیگری هم وجود دارد که از قدرت ریسک پایینی برخوردارند و با توسل به تجربیات صاحبان کسب و کارهای موفق سعی میکنند. در واقع آنها به دنبال فعالیت اقتصادی هستند که امتحان خود را پس داده و اداره آن با کم ترین ریسک همراه باشد.

قرار است در این مطلب ویژگی های یک سوپرمارکت خوب را با هم بررسی کنیم و اهمیت وجود تجهیزات فروشگاهی را برای شما تعریف کنیم.

انتخاب یخچال صنعتی مناسب

از تجهیزات فروشگاهی مهم برای سوپرمارکت ها یخچال های صنعتی میباشند. توجه کنید که بادی در این رابطه بیشترین دقت خود را به کار بگیرید.

از آنجایی که یخچال های فروشگاهی امری حیاتی در کسب و کار سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها میباشند، صاحبان این گونه فروشگاه ها باید بدانند که چه یخچالی برای فروشگاه شان انتخاب و خرید کنند تا هم پاسخگوی نیاز های سوپرمارکت باشد و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به ارمغان بیاورد.

یخچال های فروشگاهی مزیت های بیشتری نسبت به یخچال های خانگی دارند. این نوع یخچال ها بسیار قدرتمند ترند و در نگهداری دمای مناسب توانمند تر هستند. فضای بزرگ تر این یخچال ها سبب تمیز کردن راحت تر آن ها است . طول عمر و دوام بیشتر از دیگر مزایایی این محصولات است . برای انتخاب و خرید یخچال های فروشگاهی باید نیاز های محیط مورد استفاده را در نظر گرفت. برخی از انواع یخچال های فروشگاهی عبارتند از: یخچال ایستاده رو باز ، یخچال شیشه خم ، یخچال پرده هوا ، یخچال ویترینی ، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده ( فریزر جزیره ای ) . یک یخچال فروشگاهی خوب نه تنها به نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب کمک میکند بلکه دارای ویژگی هایی شامل طبقات قابل جابه جایی و تنظیم ، چرخ جهت جابه جایی آسان یخچال ، نورپردازی LED ، دسترسی ساده و ارگانومیک و… میباشد.

یخچال های ایستاده روباز و یا یخچال های ویترینی به مشاهده و انتخاب محصول کمک میکنند. این یخچال ها از طریق کمپرسورهایی با توان متناسب با نوع یخچال ، سرمایی دلپذیر را تولید میکنند. هم چنین شیشه های ضد بخار و نمایشگر دمای دیجیتال از دیگر امکاناتی است که این محصولات را دوستدار مصرف کننده و بسیار کارآمد ساخته است.

ویژگی های یک سوپرمارکت خوب

نکات ریز اما مهم برای موفقیت در کسب و کار سوپرمارکت

1- قرار دادن شکلات و آبنبات در سطحی که بچه‌ ها ببینند، چون بچه‌ ها نیز در خرید نقش مهمی را ایفا می کنند .

2- گذاشتن وسایل مورد نیاز برای خرید خانم‌ ها در ارتفاع حدود 140 متناسب با قد خانم‌ ها

3- مشتریان موقع پرداخت پول زمانی را صرف می‌ کنند، پس به اطراف خود نگاهی می‌ اندازند تا سرگرم شوند برای همین محصولاتی در آنجا قرار می‌ دهند که به‌ صورت ناگهانی خریداری شود؛ پس در آنجا هم محصولاتی کوچک و مفید گذاشته می‌ شود مانند شکلات، طعم‌ دهنده غذا ها و…

4- قسمت مواد غذایی تازه در جلو ورودی فروشگاه است و در قسمت موادغذایی تازه به‌ جای لامپ فلورسنت از تنگستن استفاده می‌ شود؛ چون باعث می‌ شود میوه و سبزی تازه‌ تر به‌ نظر بیاید.

5- مواد غذایی فاسد شدنی اطراف فروشگاه و مواد غذایی خشک در مرکز فروشگاه چند دلیل دارد: یخچال‌ های صنعتی باید نزدیک تجهیزاتی باشند که آن ها را به‌کار می‌ اندازد.

6- استفاده از تجهیزات فروشگاهی مناسب و مخصوص فضای سوپرمارکتی

7- تهیه تجهیزات فروشگاهی از جا هایی که گارنتی و برگه ضمانت کالا را در کنار محصول ارائه میدهند.

ویژگی های یک سوپرمارکت خوب

اگر کسی بخواهد دکور و وسایل سوپرمارکت را با سلیقه خود تهیه کند باید بابت تهیه هر یخچال و فریزر بین ۶۰۰هزار تا ۱۰میلیون هزینه کند. این تفاوت قیمت جدا از برند آن، به ابعاد و کاربری یخچال یا فریزر برمیگردد. اما بهتر است بدانید که باید در انتخاب یخچال خیلی دقت کنید تا به قول معروف سرتان کلاه نرود .

انتخاب تجهیزات فروشگاهی مناسب سبب زیبایی بیشتر فضای کسب و کار شما ، سالم ماندن اجسام و مواد غذایی و استفده بهنیه تر از فضای فروشگاه میشود.

نگین سرما ارائه دهنده انواع تجهیزات فروشگاهی و یخچال های سوپرمارکتی آماده همکاری با فروشگاه ها بوده و ارائه محصولات ضمانت دار به همراه گارانتی را میتوان از خصوصیات مثبت این مجموعه شناخت.

شرکت نگین سرما از سال های پیش فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و فروش تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکتی مانند یخچال های فروشگاهی ، یخچال جزیره ، فریزر فروشگاهی ، انواع قفسه فروشگاهی ، قصابی مدرن ، کالسکه خرید، چرخ خرید ، سبد خرید و سایر مصنوعات فلزی و استند های فروشگاهی آغاز نموده است.

برای ارتبباط و سفارش انواع یخچال صنعتی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تما بگیرید.

Leave a comment