Blog

یخچال صنعتی مناسب فرشگاه

یخچال صنعتی مناسب فروشگاه

یخچال صنعتی مناسب فرشگاه

شرکت نگین سرما در راستای طراحی ، تولید و فروش تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی از قبیل یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال صنعتی ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی ، انواع قفسه فروشگاهی ، میز صندوق ، قصابی مدرن ، کالسکه خرید ، سبد خرید و سایر مصنوعات و استندهای فروشگاهی فعال میباشد.

یکی از صنایع بروتی و محصولات پر طرغدار نگین سرما ، ارائه انواع یخچال های فروشگاهی میباشد.

یخچالهای صنعتی و فروشگاهی حدودا 50 سالیست که در ایران باب شده است و مورد استفاده قرار میگیرد و در 20 ساله ی اخیر طرفدارهای بسیار زیاد در میان شیرینی فروشی ها، سوپر مارکت ها، مجموعه های ورزشی، کافی شاپها، رستورانها، شرکتها و ادارات پیدا کرده اند.

یخچال های ویترینی

منظور از یخچال های ویترینی یخچال هایی هستند که در ویترین مغازه یا به عنوان ویترین مغازه قرار می گیرد.

از جمله می توان به مغازه های آبمیوه بستی فروشی ها و فروشگاه ها اشاره نمود که همه ما آن ها را مشاهده کرده ایم.

یخچال های کابینتی

یخچال های کابینتی مازاد از صنعت یخچال صنعتی  قفسه، کشو هم دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود فضای دکور میباشد. اگر هم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آن ها به صورت جداگانه ندارید یخچال های کابینتی انتخاب مناسبی برای شما میباشد.

یخچال های کابینتی با درب های استیل و درب های شیشه دار موجود میباشند و با توجه به اندازه ی مورد نیاز این نوع یخچال در انواع ۲ درب تا ۶ درب و ۴ کشو تا ۹ کشو موجود است. برای خرید و یا مشاوره راجب یخچال با شرکت ساخت و تولید و تعمیر انواع یخچال صنعتی نگین سرما تماس بگیرید.

برای اطلاع از محصولات بیشتر نگین سرما کافیست به قسمت محصولات نگین سرما سری بزنید و محصول مورد نظر را خریداری کنید .

Leave a comment