Blog

یخچال صنعتی در یک نگاه

یخچال صنعتی در یک نگاه

یخچال صنعتی در یک نگاه

یخچال صنعتی در یک نگاه را اگر بخواهیم به شما نشان دهیم میگوییم که برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیازهای مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

یخچال های عمودی دارای قفسه بندی میباشند. یخچال های عمودی از لحاظ جنس درب به دو مدل تفسیم میشوند. مدل هایی که درب آنها از جنس فولاد ضد زنگ است و مدل هایی با درب شیشه ای. مدل هایی که درب آنها از جنس فولاد ضد زنگ هستند به این دلیل که نسبت به ضربه مقاوم هستند و دارای طول عمر بیشتری هستند بیشتر ترجیح داده میشوند.
یخچال های کابینتی علاوه بر قفسه، کشو نیز دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود جا میباشد.اگر هم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آنها به صورت جداگانه ندارید یخچال های کابینتی انتخاب مناسبی برای شما میباشد. یخچال های کابینتی با درب های شیشه ای و درب های استیل موجود میباشند.

ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی در تهران مشغول به کار هستیم.
بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هر ساعت آماده همکاری با شماست. شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات یخچال صنعتی را به بهترین نحو و همراه با تضمین انجام میدهد . برای تعمیر یخچال ویترینی خود میتوانید با ما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال ویترینی را انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت  ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.

Leave a comment