Blog

انواع یخچال های صنعتی

انواع یخچال های صنعتی

آشنایی با انواع یخچال های صنعتی

یخچال صنعتی ها انوع های مختلفی دارند که در ادامه چند نمونه از متداول ترین آن ها را نام میبریم.

1-یخچال صنعتی ایستاده :

این نوع از یخچال صنعتی بیشتر در مغازه ها و سوپر مارکت های کوچک کاربرد دارد و بیشتر برای نگهداری انواع و اقسام نوشیدنی ها و لبنیات کاربرد دارد. باز و بسته کردن راحت آن از چیزهاییست که به این مدل یخچال محبوبیت بیشتری بخشیده است

 2-یخچال صنعتی خوابیده :

این یخچال های صنعتی عموما در فروشگاه ها ، مغازه های بستنی فروشی کاربرد دارد که شما صد در صد در هر فروشگاهی که رفته اید آن را مشاهده کرده اید. دیده شده مزغ فروشی و شیرینی فروشی ها هم از این محصول استفاده می کنند.

شرکت نگین سرما با ارائه بهترین خدمات و استفاده از به روزترین تجهیزات توانسته بهترین یخچال های صنعتی را به مشتریان خود ارائه دهد. شما میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه ی خود و اندازه فروشگاه و مغازه ی خود نوع یخچال صنعتی خود را انتخاب کنید و طرح یخچال خود را با مشاوران نگین سرما در میان بگذارید تا آن ها به شما بهترین پیشنهاد را بدهند. با استفاده از این یخچال ها میتوانید از خراب شدن محصولات خود جلوگیری کنید و همیشه محصولاتتان را تازه نگه دارید. نگین سرما در ارائه خدمات در زمینه ی یخچال صنعتی ، و انواع و اقسام یخچال های فروشگاهی آماده خدمت به شما مشتریان عزیز است که در هر کجای ایران باشید نگین سرما به شما خدمات را با بهترین نوع ارائه خواهد داد. در صورت سفارش و خرید میتوانید با راه های ارتباطی نگین سرما در ارتباط باشید و یخچال صنعتی مورد نظر و با در نظر گرفتن سلیقه ی خود تهیه کنید.

Leave a comment