Blog

تعمیر انواع یخچال صنعتی

تعمیر انواع یخچال صنعتی

تعمیر انواع یخچال صنعتی با نگین سرما

یخچالهای صنعتی و فروشگاهی حدود ۵۰ سال در ایران ظهور کرده و مورد استفاده قرار میگیرد و در ۲۰ ساله ی اخیر طرفداران بسیار زیادی در بین شیرینی فروشیها، سوپر مارکتها، مجموعه ورزشی، کافی شاپها، رستورانها، شرکتها و ادارات پیدا کرده اند.

در صنعت یخچال و فریزر تنوع زیادی وجود دارد و طر ح های زیبا و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا محصولاتی با کیفیت بالا و زیبا حاصل گردد و چشم هر انسان با ذوقی را خیره کند.

یکی از دغدغه های همیشگی دارندگان این نوع یخچال ها بوده است .فروشگاه ها ،کارخانجات و سوپرمارکت ها با پرداخت هزینه های بالا یخچال صنعتی خریداری می کنند و هر کدام از آنها ممکن است پس از مدتی استفاده آسیب ببینند .

تعمیر یخچال ویترینی – تعمیر یخچال صنعتی و تعمیر یخچال فروشگاهی و حل مشکلات یخچالهای صنعتی یکی از نیازهای اساسی کسانی میباشد که مغازه یا فروشگاه دارند. تعمیرات تخصصی یخچال فریزر های صنعتی در محل انجام میگیرد. ما متخصص و تعمیرگاه مجاز یخچال های صنعتی در تهران و کرج هستیم.

بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هر ساعت آماده همکاری با شماست.
شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات انواع یخچال صنعتی را به بهترین نحو با تضمین انجام میدهد .
در صورت بروز هرگونه مشکل برای یخچال خود با شرکت نگین سرما تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند.
ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی در تهران مشغول به کار هستیم.

Leave a comment