Blog

تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی

تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی

تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی

تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی به علت تفاوت در استانداردها به کاررفته در آن نیاز به تجربه و تخصص دارد. در خصوص این دستگاه ها تشخیص صحیح مشکل توسط کارشناس تعمیرات بسیار مهم است. چرا که تعمیر یخچال صنعتی هزینه بر است و تشخیص اشتباه میتواند هزینه را چند برابر کند. در صورتی که تشخیص مشکل اشتباه باشد هزینه شما چند برابر خواهد شد. بعد از تشخیص و عیب یابی باید در تعمیر از روش های استاندارد و لوازم یدکی مناسب استفاده شود. باید تعمیر در اسرع وقت و پیش از سرایت مشکل به دیگر قسمت های یخچال انجام گیرد.

به طور کلی فریزرها و یخچال صنعتی به دو دسته تقسیم میشوند. اول یخچال ها و فریزرهای پرده هوا، و دسته دوم یخچال فریزهای بدون پرده هوا.

برای جلوگیری از مشکلات و غافل گیر سدن بهتر است اقدام به سرویس دوره ای و منظم بنمایید. این سرویس ها شامل بازدید موتور یخچال و تعمیر آن میشود. همچنین شامل چک کردن شارژ گاز یخچال و فریزر و عملکرد و کارایی آن میگردد. در بازدید از یخچال صنعتی مممکن است به مشکلی برخورد کنیم که نیاز به تعمیر اساسی یا تعویض قطعه وجود داشه باشد. در این حالت باید پیدا کردن قطعه مورد نیاز را به کارشناس متخصص بسپاریم. چراکه در صورت استفاده از قطعه نامرغوب مشکلات چندبرابر خواهد شد.

مطالب پربازدید :

یخچال صنعتی چیه؟

آشنایی با خدمات نگین سرما

خرید آسان تر با تجهیزات فروشگاهی

تعمیر یخچال صنعتی

تنظیم ترموستات در یخچال صنعتی 

تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی از ضروریات هر فروشگاه و رستوران است. این محصولات در انواع مختلف تولید شده است و گاهی نیاز به تعمیر پیدا میکند. اگر مشکلی برای این وسیله به وجود بیاید کارکرد و کارایی آنرا کاهش میدهد. حتی ممکن است فساد مواد غذایی را به دنبال داشته باشد. به ویژه در فصول گرم سال نیاز به یخچال چند برابر میشود. برخی از صاحبین یخچال ها صنعتی اطلاعات ناقصی پیرامون این وسیله دارند. از این جهت بی توجهی به عیب و دمای دستگاه باعث میشود تا کارایی آن پایین بیاید.

یکی از موارد مهم درباره یخچال صنعتی تنظیم ترموستات آن است که ما در این مورد زیاد دچار اشتباه میشویم. اینکه در چه فصلی و چه اندازه ای ترموستات تنظیم شود به نوع استفاده و محیطی که در آن قرار دارد بستگی دارد. دمای مناسب برای یخچال صنعتی بین 2 تا 5 درجه سانتی گراد است. دما در قسمت های مختلف یخچال یکسان نیست و مواد غذایی مختلف باید در طبقات مختلف نگهداری شوند. طبقات پایین یخچال معمولا برای نگه داری موادی هستند که زودتر یخ میزنند.

خنک ترین قسمت یخچال طبقات بالایی است که برای نگه داری گوشت و ماهی تازه مورد استفاده قرار میگیرد. سایر محصولات لبنی و شیرینی جات باید در درب یخچال نگه داری شود. دمای طبقات میانی بین 4.5 درجه تا 8 درجه سانتی گراد است. در تابستان دمای مناسب برای یخچال حدود 3 درجه است و برای فریزر باید 9 درجه تنظیم شود. بهتر است یخچال را با فاصله از دیوار و سایر وسایل آشپزخانه قرار دهید. حداکثر فاصله میتواند تا 5 سانت باشد.

مطالب پربازدید :

فروش عمده یخچال صنعتی

یخچال صنعتی میخوای؟

اعتماد به تعمیرکاران یخچال صنعتی

تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی شرکت نگین سرما

تعمیر یخچال صنعتی ایستاده

یکی از متدوال ترین یخچال های مورد استفاده در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها و فست فود ها یخچال صنعتی ایستاده می باشد. این یخچال ها برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها و میوه ها مورداستفاده قرار میگیرند. زمانیکه یخچال ایستاده دچار مشکل یا خرابی شود لازم است که با تعمیرگاه مجاز یخچال صنعتی تماس بگیرید و برای تعمیر اقدام نمایید. تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی باید توسط تعمیرکار مجرب و با ضمانت کتبی باید انجام گیرد تا از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری شود.

تکنسین های تعمیر یخچال صنعتی با تجربه در این زمینه به صورت حرفه ای آماده حضور در محل می باشند. آنها اقدام به عیب یابی و تعمیر یخچال میکنند و در زمان کوتاه مشکل را برطرف خواهند کرد.

عمده مشکلات یخچال صنعتی ایستاده چیست؟

از جمله مشکلات معمول برای یخچال های صنعتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

– سرد نشدن یا خنک نکردن کافی یخچال ها

– شکسته شدن شیشه درب یخچال

– خرابی لاستیک دور یخچال ایستاده

– سر و صدای زیاد یخچال یا خرابی فن یخچال

– خرابی قطعات دیفراست یا ترموستات یخچال

– داغ شدن بیش از حد موتور

– شکسته شدن دستگیره درب یخچال

– برق داشتن بدنه یخچال

برای حل هرکدام از این مشکلات و تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی باید با تعمیرکار تخصصی تماس بگیرید تا مشکل آنرا حل نمایید. در اکثر فروشگاه ها و فست فودها از یخچال صنعتی ایستاده برای نگهداری پیش غذا یا نوشیدنی ها استفاده میشود. ممکن است در زمانی این یخچال ها دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. یخچال صنعتی ایستاده جزء تجهیزات برودتی و ضروری برای نگه داری مواد غذایی در آشپزخانه های صنعتی می باشد. مدل های مختلف این یخچال شامل یخچال ویترینی، یخچال کبابی، یخچال لاشه و فریزر ایستاده میشود. جنس بدنه این یخچال از استیل یا ورق رنگی است و در ابعاد مختلف برای مشتری قابل ساخت است.

شرکت نگین سرما تعمیر فریزر صنعتی

خرید و فروش و تعمیر انواع یخچال صنعتی 

برای خرید و فروش و تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی با شرکت نگین سرما تماس بگیرید. تعمیر فریزر و یخچال صنعتی همانطور که در این مقاله به ان اشاره شد، چنانچه توسط تعمیرکار متفرقه انجام شود میتواند هزینه های تعمیر را چندبرابر کند. حتی بدون اینکه مشکل حل شود شما هزینه اضافی پرداخت کرده اید. پس بهتر است برای اینکار به متخصصین مراجعه نمایید.

Leave a comment