Blog

تعمیر یخچال صنعتی (2)

تعمیر یخچال صنعتی

تعمیر یخچال صنعتی با نگین سرما

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد.

شرکت نگین سرما در راستای طراحی ، تولید و فروش تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی از قبیل یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال صنعتی ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی ، انواع قفسه فروشگاهی ، میز صندوق ، قصابی مدرن ، کالسکه خرید ، سبد خرید و سایر مصنوعات و استندهای فروشگاهی فعال میباشد.

تعمیر یخچال صنعتی یکی از دغدغه های همیشگی دارندگان این نوع یخچال ها بوده است .

فروشگاه ها ،کارخانجات و سوپرمارکت ها با پرداخت هزینه های بالا یخچال صنعتی خریداری می کنند و هر کدام از آنها ممکن است پس از مدتی استفاده آسیب ببینند .

در چنین شرایطی تعمیر یخچال صنعتی بسیار عاقلانه تر از تعویض آن است .سپردن تعمیر یخچال صنعتی به افراد نابلد اشتباه است .این کالای گران و مهم را باید به تعمیرکاران متخصص و باتجربه سپرد .

شرکت نگین سرما با دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است . برای تعمیر یخچال صنعتی خود توسط شرکت نگین سرما کافیست با ما تماس بگیرید .

اعزام تعمیرکار به محل

نگین سرما تعمیرکاران خبره و کاردان خود را در صورت نیاز به منزل و یا محل کار شما اعزام میکند.
بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هر ساعت آماده همکاری با شماست.

شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی که در انتهای صفحه وجود دارد با ما در ارتباط باشید تا بهترین یخچال صنعتی را از نگین سرما خریداری کنید و خدمات تعمیراتی را دریافت کنید.

 

Leave a comment