Blog

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف ، در ادامه مطلب شما آگاهی پیدا خواهید کرد که یخچال صنعتی در اندازه های مختلف را از چه شرکتی خریداری کنید.

یخچال های صنعتی و فروشگاهی حدود ۵۰ سال است که در ایران ظهور کرده و مورد استفاده قرار میگیرند و در ۲۰ ساله ی اخیر طرفداران بسیار زیادی در بین شیرینی فروشی ها، سوپر مارکت ، مجموعه ورزشی، کافی شاپ ، رستوران ، شرکت و ادارات پیدا کرده اند.

تعمیر یخچال ویترینی ، تعمیر یخچال صنعتی و تعمیر یخچال فروشگاهی و حل مشکلات یخچالهای صنعتی یکی از نیازهای اساسی کسانی میباشد که مغازه یا فروشگاه دارند. تعمیرات تخصصی یخچال فریزر های صنعتی در محل انجام میگیرد. ما متخصص و تعمیرگاه مجاز یخچال های صنعتی در تهران و کرج هستیم.

بیشتر بخوانیم : 

یخچال صنعتی کوچک 

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

انواع یخچال صنعتی

– یخچال صنعتی مکعبی
-یخچال صنعتی ساندویچی
-یخچال صنعتی قنادی
-یخچال صنعتی سوپری متری
-یخچال صنعتی شیشه تلویزیونی
– یخچال صنعتی پشت بسته
-یخچال صنعتی قصابی و پروتئینی
-یخچال صنعتی  کبابی
-یخچال صنعتی لبنیاتی
-یخچال صنعتی مرغ و ماهی
– یخچال صنعتی آکواریومی
-یخچال صنعتی نوشیدنی
-یخچال صنعتی شیشه خم

برای خرید انواع یخچال صنعتی در مدل های مختلف مطلب را تا آخر دنبال کنید تا به شما پیشنهاد کنیم که از چه شرکتی یخچال صنعتی خریداری کنید.

بیشتر بدانیم : 

عیب یابی تخصصی یخچال صنعتی 

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

تعمیر یخچال صنعتی در انواع مدل ها 

برای تعمیر یخچال صنعتی ، یخچال ویترینی در انواع مدل های مختلف خود میتوانید با شرکت نگین سرما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال صنعتی در انواع مدل ها با دستگاه های فوق پیشرفته  انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.

نیروهای متخصص نگین سرما به عنوان نیروهای زبده و کار بلد توانسته اند تعمیرات یخچال صنعتی را با انواع مدل های انجام دهند و صحیح و سالم خدمت مشتریان عرضه نمایند.

“رضایت مشتری برای نگین سرما در اولویت قرار دارد.”

بیشتر بخوانیم : 

انتخاب بهترین یخچال هایپرمارکتی

 

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

راجع به موتور یخچال صنعتی بدانیم !

برای اطلاع با نحوه کار موتور یخچال صنعتی باید با انواع گاز خنک کننده، کمپرسور، کندانسور و اوداپراتور آشنا شد.
می دانید که یخچال برای حفظ و نگهداری و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی استفاده می شود. کاهش دمای داخل یخچال، چه در گذشته و چه در زمان حال، با استفاده از گازهای خنک کننده یا سرماساز صورت می گیرد.این کار به وسیله کاهش دما در داخل یخچال انجام می شود.

بخش های اصلی سیستم خنک کننده یخچال صنعتی عبارتند از :

لوله های شبکه فلزی پشت یخچال (کندانسور یا رادیاتور)

محفظه خنک کننده یا سردخانه یا جایخی (اِواپراتور)

موتور (کُمپرِسور)

سایر لوله ها و مجراهای یخچال

به عبارت دیگر، در یخچال صنعتی یک مسیر کامل ایجاد شده که گاز خنک کننده در آن مسیر حرکت می کند. موتور یا کمپرسور یخچال صنعتی وظیفه چرخاندن و به حرکت درآوردن این گاز را در مسیر به عهده دارد. گاز خنک کننده وقتی به جایخی می رسد، گرما را از مواد داخل آن می گیرد و خودش گرم میشود.

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

عملکرد یخچال صنعتی چگونه است ؟

هنگامی که کمپرسور یخچال صنعتی شروع به کار می کند، گاز سردشده درون کمپرسور و مدار، با فشار زیاد به محفظه اوپراتور (سردخانه) ارسال می شود.

این گاز در محفظه سردخانه گرمای داخل آن را گرفته خودش گرم می شود. با مکش کمپرسور، این گاز دوباره از محیط سردخانه خارج و به رادیاتور (کندانسور) که در پشت یخچال صنعتی قرار دارد می رود.

گاز در آن جا خنک می شود و مجدداً از طریق کمپرسور به گردش در می آید. این عمل به طور مرتب تکرار می شود تا محیط سردخانه به دمای مورد نظر برسد.

پس در واقع یخچال صنعتی گرمای مواد داخل خود را می گیرد و به محیط اتاق منتقل می کند و از این طریق مواد داخل آن خنک می شود.

خرید یخچال صنعتی در اندازه های مختلف

چرا یخچال صنعتی برفک میزند؟

وقتی که هوای گرم از اطراف یک جسم سرد عبور می کند، هوایی که در تماس با جسم سرد است کمی از رطوبت خود را به صورت قطرات آب از دست می دهد. هر چه رطوبت هوا بیشتر باشد، تفاوت دمای بین هوا و جسم فوق نیز بیشتر می شود و سرعت تشکیل قطرات آب افزایش پیدا می کند.

جایخی یا سردخانه و صفحاتی که وظیفه خنک سازی را به عهده دارند سرد هستند، وقتی در یخچال باز شود و یا غذای گرم درون یخچال گذاشته شود، مقداری هوای گرم وارد یخچال می شود. همان طور که قبلاً گفته شده، مقداری از رطوبت این هوا به صورت آب و کمی به صورت لایه هایی از برفک و یا یخ در قسمت سردخانه ظاهر می شود. این برفک عمل تبادل حرارتی بین بدنه سردخانه و هوا داخل یخچال را دچار نقص خواهد کرد و سبب خواهد شد که یخچال به خوبی کار نکند.

البته امروزه در اکثر یخچال ها تدبیرهایی اندیشیده شده است که به وسیله های مختلف، این برفک ها به طور اتوماتیک از بین بروند که حتماً نام برخی از آنها را زیاد شنیده اید: نوفراست و دیفراست.

برای تعمیر یخچال صنعتی با چه شرکتی تماس بگیریم؟

برای تعمیر تخصصی یخچال صنعتی در انواع و اندازه های مختلف میتوانید با شرکت تخصصی نگین سرما در ارتباط باشید.

نگین سرما علاوه بر انجام خدمات تعمیرات ، در زمینه خرید و فروش انواع یخچال صنعتی فعالیت میکند هر مدل یخچال صنعتی که میخواهید میتوانید از نگین سرما با قیمت پایین و کیفیت بالا خریداری کنید.

برای ارتباطات بیشتر و مشاوره ی رایگان با آن ها تماس بگیرید.

Leave a comment