Blog

فواید یخچال ویترینی

فواید یخچال ویترینی

فواید یخچال ویترینی نگین سرما

امروزه مشتری در دنیای مدرن آنقدر صبر و حوصله برای خرید ندارد مشتریها ترجیح میدهند راحت و ساده خرید هایش را انجام دهند مشتری های امروزی علاقه مند به کالاهایی خاص هستند که هیجان زده شان کند، کالایی که حس خاص بودن با سایر مزیت های لازم را دارا باشد.

فواید یخچال ویترینی : تفریح- خرید

رویکرد های امروزی باعث شده خرده فروش ها از روش ها و فضاهایی سنتی فاصله بگیرند خرده فروشیها به سوی ایجاد فضاهای بروند که رگه های از سرگرمی و تفریح در آن وجود دارد.
نخستین چیزی که باعث دور شدن مشتری از فروشگاه های بزرگ میشود، عدم تنوع در فروشگاه ها است. با قراردادن تفریح در کنار خرید، مشتری ها در محیط خرید باقی مانده و پولشان را خرج میکنند؛ پولی که هم برای خرید هزینه میشود و هم برای تفریح.

فواید یخچال ویترینی : نظم و پاکیزگی یخچال ویترینی

فروشگاه بی نظم و کثیف نزد مشتری جذابیتی ندارد، از تمیزی و سالمی تجهیزات خود مطمئن شوید. عمدتا محصولاتی که در یخچال ویترینی عرضه میشود محصولات فله بدون بسته بندی هستند.
لذا سلامت و پاکیزگی آن ها بسیار حائز اهمیت است.
هم چنین وجود تصاویر و علامت های تجاری در جذب مشتری مدرن تاثیر بسزایی دارد. نشانه های فروشگاه شما باید بسیار قابل مشاهده باشد و توجه مردم را جلب کند.
اطمینان حاصل کنید که تنها با نگاه کردن به علائم پیام جذابی را برای مشتری به ارمغان آورده باشید.

فواید یخچال ویترینی : فضای مثبت

اهمیت ایجاد و خلق فضای مثبت را در فروشگاه خود نادیده نگیرید. برای ایجاد جوی مثبت، از رنگ آمیزی، پخش موزیک دلنشین در فضای فروشگاه، تحریک کردن حس بویایی مشتری هنگامی که بین قفسه فروشگاهی راه میرود و نورپردازی بر روی اجناس داخل یخچال ویترینی استفاده کنید.

فواید یخچال ویترینی : آینه

یک نکته که بسیاری از خرده فروشان از آن آگاه نیستند، قدرت آینه است. وقتی مصرف کنندگان میتوانند خود را ببینند، تمایل بیشتری به رفتار بهتر دارند. علاوه بر این آینه بهترین وسیله است که به فضای داخلی فروشگاه حجم و وسعت میدهد هم چنین بهترین وسیله برای تلألو نور است.

شرکت نگین سرما در تمركز بر جزئيات، اطمینان ازکیفیت تولید و رضايت مشتریان از طریق شبكه خدمات گسترده می باشد.  این شرکت در بخشی از برنامه نو آورانه ، اقدام به ایجاد واحد طرح و توسعه با نگاه به طراحی محصول بر اساس نیاز بازارهای محلی نموده و با تکنولوژی روز، قابلیت تولید محصولات متفاوت را فراهم کرده است.

برای ارتباط با ما از راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت استفاده کنید.

Leave a comment