Blog

قفسه دو طرفه فروشگاهی

قفسه دو طرفه فروشگاهی

فقسه فروشگاهی

قفسه های فروشگاهی می توانند نقش موثری در فروش بالای شما داشته باشند. فروشگاه شما تجهیزات فروشگاهی داشته باشد تا مشتری بتواند به راحتی وسله مورد نظر خود را بخرد. شما وقتی وارد یک فروشگاه می شوید وقتی ببینید تمام وسایلی در فروشگاه روی زمین ریخته باز هم برای خرید به آن فروشگاه می روید اگر بخواهید بگویید خیر قطعا خق دارید شما برای خرید به فروشگاه می روید تا به راحتی به تجهیزات فروشگاهی دسترسی داشته باشید.

شما می توانید در فروشگاه خود از قفسه های رنگی استفاده کنید، رنگ های متنوع تاثیر روانی بر روی ذهن مشتری شما می گذارد.

هدف از استفاده رنگ ها در قفسه فروشگاهی

همانطور که گفته شد رنگ می تواند تاثیر زیادی بر روی ذهن شما داشته باشد. تاثیری که این رنگ ها بر روی ذهن مشتری می گذارد باعث افزایش رضایت مشتری می شود و رضایت شمرتی برابر است با خرید بیشتر از فروشگاه شما.

تجهیزات فروشگاهی می تواند یک مشتری را به فروشگاه جذب کند. اگر ما از تجهیزات فروشگاهی در فروشگاه خود استفاده نکنیم مشتری نسبت به خرید از فروشگاه ما بی میل می شود.

قفسه بندی دو طرفه فروشگاهی

برای این که کالای موجود در فروشگاه شما به خوبی به فروش برسد باید از تجهیزات فروشگاهی قفسه بندی دو طرفه استفاده کنید. شما با کمک قفسه های دو طرفه می توانید محصولات خود را در معرض دید مشتری قرار دهید. قفسه بندی فروشگاهی را می توان جز تجهیزات فروگشاهی مهم دانستت. شما می توان انواع محصولات خود را به راحتی در دید مشتری قرار دهید. این قفسه ها تحمل وزن بالا دارد و تنوع رنگ بسیاری بالایی را دارند.

کاربرد قفسه دو طرفه فروشگاهی

از دغدغه های فروشگاه می توان به این اشاره کرد که نمی دانند که چگونه محصولات خود را به خوبی در معرض دید مشتریان قرار دهند. نمی دانند چگونه با استفاده از تجهیزات فروشگاهی فضای خالی فروشگاه را پر کنیم. باید فضایی را در نظر بگیرید که مشتری به راحتی به محصولات دسترسی داشته باشد. شما با استفاده از قفسه های فروشگاهی که جز تجهیزات فروشگاهی یک فروشگاه می باشند می تواند فضای خالی فروشگاه را پر کنید. در بازار قفسه های بزرگ و کوچک موجود می باشد که می توان بسته به اندازه ی فروشگاه خود آن را در نظر بگیرید.

مزایای استفاده از قفسه دو طرفه فروشگاهی

با استفاده از قفسه های دوطرفه فروشگاهی فضای میانه فروشگاه خود را پر کنید. مزایای قفسه دو طرفه فروشگاهی که جز تجهیزات فروشگاهی می باشد بسیار است که می توان اشاره کرد به:

امکان تغییر ارتفاع و فاصله بین طبقات

در فروشگاه ها محصولات مختلفی وجود دارد که هر کدام از محصولات دارای ابعاد و وزن های مختلفی می باشند. قفسه دوطرفه به شما کمک می کند با توجه به محصولات مورد نظر فاصله ی بین طبقات را کم یا زیاد کنید. یا اگر شما جایی را برای نصب قفسه در نظر دارید که ارتفاع کمی دارد می توانید ارتفاع قفسه را کم کنید. شما هر چقدر از تجهیزات فروشگاهی بهتری استفاده کنید مشتری بیشتری جذب خواهید کرد، جذب مشتری باعث فروش بیشتر شما می شود.

 

قفسه دو طرفه فروشگاهی _ نگین سرما

قابلیت تحمل وزن بالا

از مزایای دگیر قفسه دو طرفه می توان به این اشاره کرد که می تواند وزن بالایی را تحمل کند. در تولید از تجهیزات فروشگاهی از بهترین فلزات و مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. که باعث می شود این قفسه ها عمر بیشتری برای شما داشته باشند. شما می توانید از این تجهیزات فروشگاهی برای ارائه انواع محصولات در وزن های مختلف استفاده کنید.

 

تنوع در رنگ بندی قفسه دو طرفه فروشگاهی

بهتر است به دکوراسیون و چیدمان فروشگاه خود اهمیت بدهید در جذب مشتری بسیار می تواند موثر باشد. برای این کار بهتر است تجهیزات فروشگاهی مناسب با فروشگاه خود استفاده کنید. قفسه دو طرفه و

یخچال صنعتی جز وسایلی است که در فروشگاه فضای زیادی میگیرد. قفسه دو طرفه دارای رنگبندی های مختفلی است که می تواند با ذهن مشتری باز کند. رنگبندی قفسه ها باعث شده تا ما به راحتی در انتخاب قفسه برای فروشگاه خود دستمان باز باشد.

دارا بودن نرده محافظ

همان طور که می دانید در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها انواع کالا در حجم و ابعاد مختلف وجود دارد که بر روی هم در قفسه ها هستند. اگر محافظ قفسه نباشد باعث ریزش محصولات بر روی زمین می شود و محصولات از بین می روند. پس برای انتخاب تجهیزات فروشگاهی باید از دقت بالایی را به خرج دهید.

قابلیت نصب سریع و آسان

اگر فکر می کنید نصب این تجهیزات فروشگاهی بسیار سخت می باشد باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید و نصب قفسه دو طرفه به راحتی انجام می شود. به دلیل سبک بودن قطعات قفسه دو طرفه می توان با زمان کمی نصب قفسه دو طرفه را انجام داد.

قفسه فروشگاهی دو طرفه - انواع یخچال صنعتیقفسه فروشگاهی دو طرفه - انواع یخچال صنعتی

قابلیت نورپردازی طبقات

نورپردازی مناسب برای فروشگاه می تواند راهی برای دید بهتر مشتری ایجاد کند اما پیشنهاد می کنیم از قفسه هایی استفاده کنید که نورپردازی طبقات را انجام می دهد. در حال حاضر قفسه بندی تجهیزات فروشگاهی مجهز به سیستم روشنایی استاندارد هستند.

قفسه دو طرفه در انبار

هر فروشگاهی نیاز به تجهیزات فروشگاهی دارد تا بتواند فروش داشته باشد. شما وقتی قفسه های فروشگاهتان خالی از محصول شد چه کار می کنید؟ صبر می کنید تا محصول برایتان بیاورند یا از انبار فروشگاه کمک می گیرید؟ بهتر است  در انبار خود از تجهیزات فروشگاهی استفاده کنید برای محصولات خشک از قفسه استفاده کنید و برای محصولات فاسد شدنی از یخچال صنعتی استفاده کنید تا بتوانید در زمان تمام شدن محصولات از انبار به سرعت استفاده کنید.

از کجا تجهیزات فروشگاهی بخریم؟

شرکت های زیادی هستند که در زمینه فروش تجهیزات فروشگاهی فعالیت می کنند اما باید بدانید از چه راهی می توانید بهترین آن را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین شرکت باید به کیفیت محصولات فروشگاهی آن ها دقت داشته باشید.

نگین سرما با ارائه محصولاتی از جمله یخچال صنعتی، قفسه، یخچال ایستاده، یخچال خوابیده و…  توانسته است رضایت مشتریان را به خود جذب کند. برای خرید تجهیزات فروشگاه با کیفیت با ما در تماس باشید.

2 comments

  1. من از شما قفسه سفارش دادم، هنوزم که هنوزه دارم ازش استفاده می کنم خیلی راضی ام ممنون

  2. مطلب مفیدی بود

Leave a comment