Blog

لیست تجهیزات فروشگاهی

لیست تجهیزات فروشگاهی

لیست تجهیزات فروشگاهی که باید برای فروشگاهتان آماده کنید! 

لیست تجهیزات فروشگاهی به شما در خرید تمام تجهیزات برای فروشگاهتان کمک می کند و نیازی نیست سر در گم شوید که چه تجهیزاتی کم است که برای فروشگاهم تهیه کنم. پس برای اینکه فروشگاهتان تمام تجهیزات را داشته باشد بهتر است لیستی تهیه کنید که ما برای تهیه آن لیست به شما کمک میکنیم پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

تجهیزات فروشگاهی شامل چه مواردی میشود؟

امروزه با استقبال مردم از فروشگاه ها یا هایپرمارکت ها ، فروشگاه های تازه تاسیس زیادی وجود دارد که نیاز به تجهیزات فروشگاهی دارند.

تجهیزات فروشگاهی باعث می شود هم ظاهر فروشگاه شما زیبا باشد و هم اینکه تمام اجناس سازماندهی شده باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی به محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند هرچه دسترسی مشتری به محصول مورد نظرش راحت تر باشد صد در صد تعداد مشتریان شما بیشتر خواهد شد.

تجهیزات فروشگاهی که شما احتیاج دارید شامل موارد زیر می شود :

-قفسه فروشگاهی

-پوز و میز صندوق

-چرخ و سبد فروشگاهی

-اکسسوری فروشگاهی

-یخچال صنعتی

-بارکد خوان

-پوز فروشگاهی

-صندوق فروشگاهی

-دوربین مداربسته

-میز صندوق فروشگاهی

-گیت ورود و خروج

-میز چک اوت ثابت و متحرک

و …

تمام موارد بالا جزئی از تجهیزات فروشگاهی بود که شما حتما باید در لیست تجهیزاتتان قرار دهید و همچنین به این نکته هم دقت کنید که خرید تجهیزات فروشگاهی را باید از شرکتی انجام دهید که کیفیت بالا در زمینه فروش تجهیزات فروشگاهی داشته باشد و اینکه با بهترین قیمت به شما به فروش برساند.

لیست تجهیزات فروشگاهی-نگین سرما

قیمت تجهیزات فروشگاهی 

قیمت تجهیزات فروشگاهی با توجه به موارد مورد نیاز شما متغیر است. یعنی شما هر نوع تجهیزاتی با تعدادی که بخواهید تغییر می کند و اینکه اگر از یک شرکتی خریداری کنید که قیمت آن مناسب باشد میتواند به نفع شما هم باشد.

برای اینکه همه ی قیمت تجهیزات فروشگاهی را بدانید که چقدر خرید کرده اید میتوانید یک لیست قیمت تجهیزات فروشگاهی تهیه کنید تا بدانید چه مقدار هزینه کرده اید.

شرکت هایی در زمینه ی فروش تجهیزات فروشگاهی فعالیت می کنند باید وسایل را با قیمتی به فروش برسانند که به نفع مشتری تمام شود و اینکه کیفیتش هم مناسب باشد. ممکن است شما تجهیزات فروشگاهی را بالاترین قیمت ها خریده باشید با طرز فکر اینکه کیفیتش مناسب باشد اما سخت در اشتباهید ممکن است همان یخچال صنعتی یا چرخ خریدی که یه عالمه پولش را دادید در طول زمان مصرف خراب شود و اینکه شما مجبور می شوید برای تعویض یا تعمیر آن دوباره هزینه پرداخت کنید.

در قیمت و کیفیت تجهیزات فروشگاهی خود دقت کنید که سرتان کلاه نرود اگر از یک شرکت معتبر خریداری کنید هیچ دردسری نخواهید داشت.

مطالب پیشنهادی : 

قفسه های فروشگاهی

دقت در انتخاب تجهیزات فروشگاهی

خرید یخچال آکواریومی

انواع قفسه های فروشگاهی را بشناسیم!

قفسه های فروشگاهی انواع مختلفی دارد که در اینجا برایتان ذکر میکنیم. همانطور که میدانید قفسه های فروشگاهی میتواند یکی از اجزای مهم به حساب بیاید چون هم دسترسی مشتری را راحت تر می کند و هم اینکه زیبایی به فروشگاه میبخشد و برای جذب مشتری تاثیر زیادی می گذارد.

انواع قفسه های فروشگاهی شامل موارد زیر می شود :

قفسه سوپرمارکت ، قفسه نان ، قفسه لوازم خانگی سنگین ، قفسه لوازم خانگی سبک ، قفسه آرایشی و بهداشتی ، قفسه پوشاک ، قفسه لوازم التحریر ، قفسه لوازم عمرانی و ساختمانی

تمام قفسه هایی که در بالا ذکر شد برای فروشگاه شما نیاز است که حتما باید آنها را تهیه کنید.

قفسه ها برای تفکیک اجناس میتواند تاثیرگذار باشد که شما بتوانید براساس نوع محصول مورد نظر قفسه ی مخصوص آن را تهیه کنید و آن را در دسترس مشتریان قرار دهید ، قفسه فروشگاهی میتواند در زیبایی فروشگاه هم تاثیر گذار باشد.

تفکیک محصولات به مشتریان و حتی کارکنان فروشگاه کمک می کند که محصولات را به راحتی پیدا کنند و اینکه در محل موردنظرش قرار دهند. راحتی برای مشتریان باعث می شود که آنها به مشتریان دائم شما تبدیل شوند و روز به روز شاهد افزایش درآمد و مشتریانتان خواهید بود.

لیست تجهیزات فروشگاهی و قیمت آنها - نگین سرما

یخچال صنعتی را فراموش نکنید! 

یخچال صنعتی برای نگهداری مواد غذایی که فاسد می شوند می تواند یکی از اصلی ترین ها به حساب بیاید. یخچال صنعتی هم انواع و اقسام مختلفی دارد که برحسب نیازتان می توانید یخچال و فریزر صنعتی را انتخاب کنید.

یخچال صنعتی میتواند در زیبایی فروشگاهتان هم تاثیرگذار باشد اما باید یخچال صنعتی را طوری انتخاب کنید که سالهای سال برایتان کار کند و نیازی به تعمیر یا تعویض نداشته باشد به قول خودمانی یکبار برای همیشه یخچال صنعتی را بخرید که دیگر نه نیازی به تعمیر داشته باشد و نه تعویض و دردسرهای این چنینی. پس یکبار هزینه کنید و یک یخچال صنعتی مناسب خریداری کنید و سالهای سال خیالتان راحت باشد.

مطالب پربازدید : 

تعمیر یخچال صنعتی در محل

تعمیر انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی

قفسه دو طرفه فروشگاهی

لیست تجهیزات فروشگاهی ، یخچال صنعتی - نگین سرما

برای خرید تجهیزات فروشگاهی با ما در ارتباط باشید!

شرکت نگین سرما در زمینه ی تولید و عرضه ی تجهیزات فروشگاهی فعالیت مفیدی دارد که میتواند بهترین تجهیزات فروشگاهی با قیمت و کیفیت مناسب به شما عزیزان عرضه نماید.

برای خرید تجهیزات فروشگاهی میتوانید با شرکت نگین سرما در ارتباط باشید ، اگر به دنبال فروش محصولات خود هستید از یک شرکت معتبر برای خرید تجهیزات فروشگاهی مورد نظرتان استفاده نمایید.

تجهیزات فروشگاهی مناسب باعث زیاد شدن مشتریان شما میشود پس در انتخاب آن و از شرکتی که تجهیزات مورد نیازتان را میخرید حتما دقت کنید تا بتوانید مشتریان خود را زیادتر از قبل کنید ، تجهیزات فروشگاهی مناسب را از نگین سرما خریداری نمایید و برای راهنمایی در خرید اجناس با مشاوران ما در ارتباط باشید.

3 comments

  1. لیست کامل و خوبیه ممنون از مقاله تون

  2. چجوری میشه قفسه فروشگاهی یا یخچال سفارش داد؟؟

  3. تجهیزات کامل فروشگاه ها خیلی کمک میکنه که فروششون بالا بره

Leave a comment