Blog

نگین سرما و یخچال صنعتی

نگین سرما و یخچال صنعتی

نگین سرما و یخچال صنعتی های بروز و جدید

نگین سرما با سالها تجربه در طراحی، تولید و فروش سیستم های برودتی از جمله یخچال فروشگاهی ( یخچال صنعتی ) ،  فریزر فروشگاهی ( فریزر صنعتی ) ، یخچال فروشگاهی  ، یخچال ویترینی و هایپرمارکتی ، همگام با توسعه نمابندگی های فروش خود کرده است.

تلاش شرکت نگین سرما در تمركز بر جزئيات، اطمینان ازکیفیت تولید و رضايت مشتریان از طریق شبكه خدمات گسترده می باشد.  این شرکت در بخشی از برنامه نو آورانه ، اقدام به ایجاد واحد طرح و توسعه با نگاه به طراحی محصول بر اساس نیاز بازارهای محلی نموده و با تکنولوژی روز، قابلیت تولید محصولات متفاوت را فراهم آورده است.

مطالب مرتبط :

تاپینگ و یخچال صنعتی بستنی فروشی
یخچال صنعتی مناسب فروشگاه

محصولات نگین سرما در بخش یخچال فروشگاهی ( یخچال صنعتی ) ، یخچال سوپرمارکت ، یخچال هایپرمارکت دارای ویژگیهایی منحصربفرد در طراحی و همچنین کیفیت را دارا میباشد؛ امروزه با پیشرفت صنعت خرده فروشی در ایران بیش از پیش نیاز به محصول با کیفیت در بازار احساس میشود زیرا این صنعت نوپا نیاز به جلب نظر مخاطب دارد و کوچکترین نقص و ایراد باعث دلسردی مشتری خواهد شد.

یکی از یخچال های پرکاربرد نگین سرما ، یخچال های ویترینی میباشند.

یخچالهای ویترینی یخچال هایی میباشند که در ویترین مغازه قرار میگیرد از جمله میتوان به مغازه های آبمیوه بستنی فروشی ها و فروشگاه ها و کافه ها اشاره نمود.
یخچال ویترینی مناسب فست فود ها و اغذیه فروشی ها همچنین کبابی ها و جگرکی ها و حتی سوپر مارکت ها است دمای این یخچال ویترینی قابل تنظیم است از این یخچال به منظور نگهداری گوشت جگر کباب جوجه میتوان استفاده کرد همچنین برای قرار دادن سالاد نوشیدنی ها و مخلفات بسته بندی شده نیز از یخچال ویترینی استفاده میشود.

 

Leave a comment