Blog

یخچال صنعتی در تهران

یخچال صنعتی در تهران

یخچال صنعتی در تهران با نگین سرما

یخچالهای صنعتی و فروشگاهی حدود ۵۰ سال در ایران ظهور کرده و مورد استفاده قرار میگیرد و در ۲۰ ساله ی اخیر طرفداران بسیار زیادی در بین شیرینی فروشیها، سوپر مارکتها، مجموعه ورزشی، کافی شاپها، رستورانها، شرکتها و ادارات پیدا کرده اند.
نگین سرما در خصوص تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی در تهران  میباشد.

ما مصمم هستیم با به كارگیری اصول مدیریت علمی و با اتكا به نیروی انسانی توانمند و مجرب خود، در همه عرصه های فعالیت به دنبال نوآوری و خلاقیت باشیم.

همچنین با تلاش خود، جایگاه و موقعیت برتر خویش را در صنعت یخچال فروشگاهی (یخچال صنعتی) و فریزر فروشگاهی (فریزر صنعتی) تثبیت کرده و همواره جزء اولین ها در شاخه خود بوده ایم.

در صورت ایجاد هرگونه سوال در زمینه فروش یخچال صنعتی کافیست با نگین سرما تماس بگیرید .

تنوعی از یخچال های کوتاه و بلند مناسب برای استفاده در مغازه ها و فروشگاهها و …وجود دارد که شامل فریزرهای ایستاده , خوابیده  , دو در  ,  جفت بغل و ….وجوددارد نگین سرما با سالها تجربه در زمینه تعمیر یخچال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

صنایع برودتی نگین سرما، فعال در زمینه تولید یخچال و فریزر ها فروشگاهی و صنعتی با توجه ویژه‌ به تامین تجهیزات برودتی در سراسر کشور میباشد که با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالا ترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت میباشد .

چه جوری از نگین سرما یخچال صنعتی بخرم یا سفارش بدم؟

اگه قصد خرید یخچال صنعتی کردین ، نگین سرما آماده هم کاری با شماست.
یخچال صنعتی تولید کننده و پخش کننده انواع یخچال صنعتی که به همه جای ایران هم ارسال داره.
راه های ارتباطی با نگین سرما تو قسمت آخر سایت درج شده.

Leave a comment