Blog

یخچال صنعتی برای فروشگاه

یخچال صنعتی برای فروشگاه

یخچال صنعتی برای فروشگاه ها

یخچال صنعتی پایه ثابت سوپرمارکت ها ، رستوران ها و حتی شرکت ها و خیلی جاهای دیگر بسیار کاربردی عمل کرده و مشتریان خود را از انتخاب مخصولات مربوط به یخجال صنعتی پشیمان نخواهد کرد.

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد.

مدل یخچال های ویترینی و فروشگاهی به گونه ایست که نمای بسیار زیبایی به محیطی که در آن قرار دارند میدهند و با داشتن در شیشه ای امکان به نمایش گذاشتن محصولات را فراهم می کنند.

یخچالهای صنعتی و فروشگاهی حدودا 50 سالیست که در ایران باب شده است و مورد استفاده قرار میگیرد و در 20 ساله ی اخیر طرفدارهای بسیار زیاد در میان شیرینی فروشیها، سوپر مارکتها، مجموعه های ورزشی، کافی شاپها، رستورانها، شرکتها و ادارات پیدا کرده اند.

شرکت نگین سرما در راستای طراحی ، تولید و فروش تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی از قبیل یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال صنعتی ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی ، انواع قفسه فروشگاهی ، میز صندوق ، قصابی مدرن ، کالسکه خرید ، سبد خرید و سایر مصنوعات و استندهای فروشگاهی فعال میباشد.

اعزام تعمیرکار به محل با نگین سرما

تعمیر یخچال صنعتی را به نگین سرما بسپارید ، یخچال صنعتی در انواع و اقسام مدل وجود دارد که هر کدام تعمیر تخصصی و حرفه ی خودش را احتیاج دارد.

نگین سرما تعمیرکاران خبره و کاردان خود را در صورت نیاز به منزل و یا محل کار شما اعزام میکند.

برای در ارتباط بودن با نگین سرما میتوانید با راه های ارتباطی که در پایین صفحه وجود دارد در ارتباط باشید. انواع و اقسام یخچال صنعتی و استند های فروشگاهی را از نگین سرما بخواهید.

Leave a comment