Blog

یخچال صنعتی کابینتی

یخچال صنعتی کابینتی

یخچال صنعتی کابینتی

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد.

یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

یخچال های کابینتی مازاد از صنعت یخچال صنعتی  قفسه، کشو هم دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود فضای دکور میباشد. اگر هم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آن ها به صورت جداگانه ندارید یخچال های کابینتی انتخاب مناسبی برای شما میباشد.

یخچال های کابینتی با درب های استیل و درب های شیشه دار موجود میباشند و با توجه به اندازه ی مورد نیاز این نوع یخچال در انواع ۲ درب تا ۶ درب و ۴ کشو تا ۹ کشو موجود است. برای خرید و یا مشاوره راجب یخچال با شرکت ساخت و تولید و تعمیر انواع یخچال صنعتی نگین سرما تماس بگیرید.

 

یخچال صنعتی را از کجا بخرم ؟

شرکت نگین سرما در راستای طراحی ، تولید و فروش تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی از قبیل یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال جزیره ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی ، انواع قفسه فروشگاهی ، میز صندوق ، قصابی مدرن ، کالسکه خرید ، سبد خرید و سایر مصنوعات و استندهای فروشگاهی فعال میباشد.

یخچال صنعتی را میتوانید از نگین سرما عرضه کننده بهترین یخچال صنعتی خریداری کنید تا هم از خرید تان راضی باشید و هم از کارکرد یخچال صنعتی خریداری شده .
در ضمن فراموش نکنید که ما در خدمات پس از فروش یخچال صنعتی هرگز کوتاهی نکرده و با شما همراهیم.
شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی که در انتهای صفحه وجود دارد با ما در ارتباط باشید تا بهترین یخچال صنعتی را از نگین سرما خریداری کنید.

Leave a comment