Blog

یخچال های هایپرمارکتی

یخچال های هایپرمارکتی

خرید یخچال های هایپرمارکتی از نگین سرما

همانطور که میدانید امروزه در اکثر مغازات و محل تجاری ، یخچال های صنعتی تولید شده تا مشتریان و صاحبان مغازه مواد غذایی خود را در دسترس داشته باشند و از فاسد شدگی مواد غذایی که به دور از یخچال پیش می آید جلوگیری کنند.

همه شما ها یخچال صنعتی را میشناسید و آن ها را در بقالی ها ، فروشگاه های زنجیره ای مثل اتکا و کوروش یا رستوارن ها دیده اید.

همان یخچال هایی که گاه به صورت شیشه ای دیده میشوند و محصولات درون قفسه های خود را برای مشتریان به نمایش میگذارند.

همان یخچال هایی که گاهی به صورت درب های آهنی در رستوران ها به کار گرفته میشوند تا مواد غذایی را مثل روز اول تر و تازه نگه دارند.

یخچال های هایپرمارکتی در این روزها طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده اند. چرا که علاوه بر شیکی و زیبایی که به محیط میدهند میتوانند به صورت شخصی مناسب بر شرایط فضا نصب شوند.

عمر بالا ، صدای پایین‌ و مصرف انرژی کم با یخچال صنعتی نگین سرما

درست متوجه شدید ، عمر بالا و صدای کم و مصرف بهینه در انرژی از ویژگی های یخچال صنعتی است که آن ها را فراگیر کرده است

چراغ LED با کارایی بالا باریک‌ تر، شیک‌ تر و کم‌ مصرف‌ تر از چراغ‌ های معمولیست. این چراغ که در بالا و دو طرف یخچالها قرار دارد هر گوشه از آن را به‌ زیبایی و طرز فوق‌ العاده‌ اروشن می‌ کند و قابلیت دید بهتری را تضمین می‌ نماید.

یخچال فروشگاهی بنا به نوع کاربری در مصارف گوناگون ، در حجم ها و ابعاد مختلف ساخته می شود و حجم ان در ابعاد کوچک با لیتر و فوت و در ابعاد بزرگتر با متر مکعب اندازه گیری می شود .

چگونه برای خرید یخچال صنعتی اقدام کنم؟
برای ارتباط با نگین سرما و خرید انواع یخچال صنعتی میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

Leave a comment