Blog

یخچال ویترینی چیست؟

یخچال ویترینی چیست؟

یخچال ویترینی چیست؟ چه فایده ای دارد؟

ویژگی های ظاهری:

یخچال ویترینی بستنی دارای بدنه استیل طلایی و مناسب برای آبمیوه بستنی فروشی و شیرینی فروشی و کافه جهت نگهداری شیرینی و کیک و میوه در ویترین مغازه می باشد که در دو طرف دستگاه شیشه بوده و دارای درب کشویی با شیشه دو جداره است.

یخچال ویترینی برای به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی یخچالی می باشد موتور در این یخچال در کنار آن یا در زیر آن نصب میگردد در مدلهای جدید این یخچال می توان به جلو باز شو اشاره نمود که از احاظ زیبایی وسهولت در شارژ کالایی و برداشت کالا توسط مشتری بسیار زیبا طراحی شده است گردش هوا در آن هم می تواند به صورت اجباری باشد و هم بصورت طبیعی این نوع یخچالها دارای تنوع زیادی می باشند و آنها را به اشکال مختلف می سازند مثلا یک خم. دو خم . وایت و .. بدنه در آنها هم می تواند استیل باشد وهم ورق رنگی با طرحهای مختلف از این یخچال بدون موتور و اواپراتور برای نگهداری شیرینی خشک استفاده می شود معمولا این یخچال دارای انباره بوده واندازه طولی استاندارد آن تقریبا دو متر است.

ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش  در تهران مشغول به کار هستیم.

برای تعمیر یخچال ویترینی خود میتوانید با ما تماس بگیرید. ما به صورت تخصصی و در محل کار تعمیر یخچال ویترینی را انجام میدهیم. چون خرابی یخچال ویترینی حتی برای چند ساعت  ضرر و زیان زیادی به همراه دارد.

راه های تماس و ارتباط با ما در قسمت پایانی صفحه درج شده است.

 

Leave a comment