Blog

پیش از تعمیر یخچال صنعتی

پیش از تعمیر یخچال صنعتی

پیش از تعمیر یخچال صنعتی باید چه کنیم ؟

یخچالهای صنعتی و فروشگاهی حدود ۵۰ سال در ایران ظهور کرده و مورد استفاده قرار میگیرد و در ۲۰ ساله ی اخیر طرفداران بسیار زیادی در بین شیرینی فروشیها، سوپر مارکتها، مجموعه ورزشی، کافی شاپها، رستورانها، شرکتها و ادارات پیدا کرده اند.

در صنعت یخچال و فریزر تنوع زیادی وجود دارد و طر ح های زیبا و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا محصولاتی با کیفیت بالا و زیبا حاصل گردد و چشم هر انسان با ذوقی را خیره کند.

می‌توان گفت یخچال فریزر تاثیر مثبت بیشتری نسبت به دستگاه‌های دیگر در آشپزخانه‌های امروزی مدرن دارد. یخچال فریزر تا زمانی که خراب شوند یا دچار مشکلی اساسی شوند، معمولا به نگهداری کمی برای کارکرد موثرتر نیاز دارند. تعمیر و نگهداری یخچال فریزر اکثرا شامل تمیز کردن لوله‌های سیاه پشت آن حدود هر 12 ماه یکبار می‌باشد. این کار بسیار مهم است و به سرعت و در یک ساعت یا کمتر انجام می‌شود.

امور ضروری قبل از تعمیر یخچال صنعتی:

1. قطع کردن برق
2. تعیین محل کویل کندانسور
3. دوشاخه را از برق بکشید
4. جاروبرقی کشیدن لوله‌های سیم پیچ
5. جاروبرقی کشیدن فن
6. برس زدن گرد و خاک مانده و چسبیده

7. برگرداندن یخچال به جای خود

نگین سرما در خصوص تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی در تهران مشغول به کار میباشد.

این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش توانسته جای خود را میان رقیبان محکم تر از پیش کند.

نگین سرما تعمیرکاران خبره و کاردان خود را در صورت نیاز به منزل و یا محل کار شما اعزام میکند. چرا که به خوبی با نیاز فوری شما به یخچال ها آشنایی دارد . پی با خیالی اسوده تعمیر یخچال صنعتی را به ما بسپارید.

 

 

Leave a comment