Blog

آشنایی با خدمات نگین سرما

آشنایی با خدمات نگین سرما

آشنایی با خدمات نگین سرما 

شرکت نگین سرما توانسته است با فروش یخچال صنعتی در انواع گوناگون با کیفیت بالا رضایت مشتریان خود را جلب نماید . یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال جزیره ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی و … از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت نگین سرما هستند .فروش یخچال صنعتی با ضمانت پس از فروش و گارانتی یکساله توسط این شرکت پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز است .

فروش انواع یخچال صنعتی
یخچالهای صنعتی و فروشگاهی حدود ۵۰ سال در ایران ظهور کرده و مورد استفاده قرار میگیرد و در ۲۰ ساله ی اخیر طرفداران بسیار زیادی در بین شیرینی فروشیها، سوپر مارکتها، مجموعه ورزشی، کافی شاپها، رستورانها، شرکتها و ادارات پیدا کرده اند.
نگین سرما در خصوص تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی در تهران  میباشد.

تعمیر انواع یخچال صنعتی
شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات انواع یخچال صنعتی را به بهترین نحو با تضمین انجام میدهد .در صورت بروز هرگونه مشکل برای یخچال خود با شرکت نگین سرما تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند.
تعمیر یخچال صنعتی را به نگین سرما بسپارید ، یخچال صنعتی در انواع و اقسام مدل وجود دارد که هر کدام تعمیر تخصصی و حرفه ی خودش را احتیاج دارد.

خدمات پس از فروش یخچال صنعتی
ارائه گارانتی 12 ماهه و فاکتور رسمی برای تمامی کالاهای فروخته شده به همراه خدمات پس از فروش از ویژگی های مهم نگین سرما میباشد.

چگونه برای خرید یخچال صنعتی اقدام کنم؟
برای ارتباط با نگین سرما و خرید انواع یخچال صنعتی میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.
همچنین اگه تو انتخاب انواع یخچال صنعتی به مشکل برخورد کردید یا سوالاتی در این زمینه دارید، مشاوران کاربلد و مجرب ما همراه شما هستند و شما را به رایگان یاری میکنند.

 

Leave a comment