Blog

تعمیر یخچال صنعتی در محل

تعمیر یخچال صنعتی در محل

تعمیر یخچال صنعتی در محل با نگین سرما

یخچال صنعتی نقش بسزایی در فروشگاه و مغازه شما دارد که هم میتواند زیبایی دو چندان به فروشگاه شما بدهد و هم از فاسدگی و خرابی محصولات شما جلوگیری می کند.

این وسایل مانند همه ابزار ها گاهی ممکن سات با اختلال مواحه شوند. شما باید بدانید که برای رفع اختلالات یخچال ها فقط به تعمیرکاران معتبر مراجعه کنید.

عمیر یخچال ویترینی – تعمیر یخچال صنعتی و تعمیر یخچال فروشگاهی و حل مشکلات یخچالهای صنعتی یکی از نیازهای اساسی کسانی میباشد که مغازه یا فروشگاه دارند. تعمیرات تخصصی یخچال فریزر های صنعتی در محل انجام میگیرد. ما متخصص و تعمیرگاه مجاز یخچال های صنعتی در تهران و کرج هستیم.

به بیانی دیگر ما در خصوص تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی، نمایندگی نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال فریزر های صنعتی و فروشگاهی در تهران مشغول به کار هستیم.

اعزام تعمیرکار به محل

نگین سرما تعمیرکاران خبره و کاردان خود را در صورت نیاز به منزل و یا محل کار شما اعزام میکند. چرا که به خوبی با نیاز فوری شما به یخچال ها آشنایی دارد.
ما در راستای طراحی ، تولید و فروش تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی از قبیل یخچال های فروشگاهی بالای صفر درجه ، یخچال صنعتی ، فریزر فروشگاهی زیر صفر درجه ، سردخانه فریونی ، انواع قفسه فروشگاهی ، میز صندوق ، قصابی مدرن ، کالسکه خرید ، سبد خرید و سایر مصنوعات و استندهای فروشگاهی فعال میباشیم.

بخش تعمیرات انواع یخچال صنعتی نگین سرما همیشه و در هر ساعت آماده همکاری با شماست.
شرکت نگین سرما با تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرات انواع یخچال صنعتی را به بهترین نحو با تضمین انجام میدهد .
در صورت بروز هرگونه مشکل برای یخچال خود با شرکت نگین سرما تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

Leave a comment