Blog

فروشگاه یخچال صنعتی در تهران

فروشگاه یخچال صنعتی در تهران

فروشگاه یخچال صنعتی در تهران

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فودها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

صنعت یخچال صنعتی

در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته میشود. بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه های داخلی، به گونه ای طراحی میشوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگتر و قدرتمند تری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد میشوند فراهم کند.

بنابراین اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استاندارد های خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه میشوند. یخچال ها و فریزر های غیرخانگی اعم از یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی، شیشه خم، فریزر خوابیده، صندوقی، فریزر ایستاده، پرده هوا و. . . با استاندارد های روز در کشور ساخته میشوند و با نمونه های نسل قبل تر خود فرق دارند.

نگین سرما از فروشگاه های تخصصی و موفق در زمینه فروش انواع صنایع برودتی بوده و فعال علاوه بر فروش، خدمات نصب، تعویض قطعه، ارتقای سطح سرمادهی، عوض کردن شیشه و در یخچال و تعمیرات را انجام می دهد. در این فروشگاه ، قدرت انتخاب برای خریداران این محصولات فراهم شده است.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:
تعمیر یخچال صنعتی در شهر تهران
خرید یخچال صنعتی ارزان

 

Leave a comment