Blog

یخچال صنعتی چیست؟

یخچال صنعتی چیست؟

یخچال صنعتی چیست؟

در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال می دهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته می شود.

بیش تر صنعت یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه داخلی، بگونه ای طراحی می شوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگتر و قدرتمندتری نیاز می باشد تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد می شوند فراهم کند. بنابراین اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استاندارد های خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه می شوند.

یخچال صنعتی چیست و کجا کاربرد دارد؟

یخچال ها و فریزر های غیرخانگی اعم از یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی، شیشه خم، فریزر خوابیده، صندوقی، فریزر ایستاده، پرده هوا و. . . با استاندارد های روز در کشور ساخته می شوند و با نمونه های نسل قبل تر خود فرق دارند.

تنوعی از انواع یخچال های کوتاه و بلند مناسب برای استفاده در مغازه ، رستوران ، فروشگاه زنجیره ای، کافی شاپ ها وجود دارند که شامل فریزر های خوابیده و روباز، ایستاده، دو در، جفت بغل، پرده هوا، تاپینگ فریزر بستنی، ویترینی، لوازم و تجهیزات سردخانه ای ثابت و متحرک می شوند که هر کدام از این موارد زیرمجموعه های زیادی را دارا هستند و در سایز های مختلف از ۵۰ تا ۱۲۵ سانتیمتری تولید می شوند.

قیمت های این محصولات ضروری تابع مستقیمی از فلزات مورد استفاده در ساخت و ادواتی مثل موتور، ترموستات، سیم پیچ و دینام می باشد که بنا به قیمت خریداری شده، در آخر کار محاسبه می شود. سازه های بیرونی مثل بدنه، در ها، شیشه قفلی و گرد دور، از داخل تأمین می شوند و لوازم اصلی برقی کاملا وارداتیست.

Leave a comment