Blog

مزایا و نکات خرید یخچال هایپرمارکتی

مزایا و نکات خرید یخچال هایپرمارکتی

نگین سرما شما را در این مطلب با مزایا و نکات خرید یخچال هایپرمارکتی آشنا می کند تا از مزایا آن اطلاع پیدا کنید و جهت خرید و سفارش میتوانید اقدام کنید.

برای خرید یخچال هایپرمارکتی میتوانید با نگین سرما در ارتباط باشید تا بهترین یخچال هایپرمارکتی را داشته باشید.

مزایا و نکات خرید یخچال هایپرمارکتی :

یک یخچال هایپرمارکتی خوب نه تنها به نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب کمک میکند بلکه دارای ویژگی هایی شامل طبقات قابل جابه جایی و تنظیم ، چرخ جهت جابه جایی آسان یخچال ، نورپردازی LED ، دسترسی ساده و ارگانومیک و… می باشد.

یخچال های ایستاده روباز و یا یخچال های ویترینی به مشاهده و انتخاب محصول کمک میکنند. این یخچال ها از طریق کمپرسورهایی با توان متناسب با نوع یخچال ، سرمایی دلپذیر را تولید میکنند. هم چنین شیشه های ضد بخار و نمایشگر دمای دیجیتال از دیگر امکاناتی است که این محصولات را دوستدار مصرف کننده و بسیار کارآمد ساخته است.

نکات مهم در زمان خرید یخچال های هایپرمارکتی

برای خرید یخچال هایپرمارکتی نکات بسیاری وجود دارد که قبل از انتخاب و خرید باید آنها را در نظر گرفت. این مسئله با توجه به سایز، کاربرد و کارکرد و ویژگی های یخچال ها برای هر کسب و کاری متفاوت است و هر کدام از این فاکتورها باید در نظر گرفته شود. در اینجا به چند نکته قابل توجه قبل از خرید یخچال های هایپرمارکتی میپردازیم:

کمپرسور بالا یا پایین

کمپرسور بخشی از یخچال است که باعث سرد نگه داشتن آن میشود که میتوان آن را روی یخچال و یا زیر یخچال جاگذاری کرد. اگر کمپرسور ، روی یخچال جایگذاری شود قیمت یخچال بیشتر میشود اما طول عمر آن طولانی تر خواهد شد . زمانی که گرما افزایش مییابد ، نیازی نیست که کمپرسور به سختی کار کند تا گرمای فضای داخل یخچال را کاهش دهد . علاوه بر این ، از آنجایی که کمپرسور روی یخچال قرار دارد، هوای گرم به سمت سقف میرود و بدین ترتیب هوای اطراف یخچال خنک تر میماند.

یخچال هایی با کمپرسور پایین ، گران نیستند اما طول عمر زیادی هم ندارند. این نوع از یخچال هایپرمارکتی معمولا فضای بیشتری دارند و از آنجا که کمپرسور در دسترس است برای تعمیر شرایط آسان تری دارند. با این حال ، وقتی که کمپرسور در پایین یخچال نصب شده باشد، هوای گرم ناشی از آن به سمت زمین می رود و باعث گرم شدن فضای داخل میشود.

برای سفارش و خرید یخچال هایپرمارکتی میتوانید با نگین سرما در ارتباط باشید.

Leave a comment