Blog

پرفروش ترین یخچال صنعتی

پرفروش ترین یخچال صنعتی

پرفروش ترین یخچال صنعتی

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه صنعتی مانند کافی شاپها، هتلها، رستورانها و فست فودها توسعه یافته اند. یخچالهای صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد.
یخچالهای صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیازهای مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی شامل انواع یخچال ایستاده درب دار و بدون درب میباشد .
صاحب این گونه فروشگاه باید بداند که چه یخچالی برای فروشگاه شان انتخاب و خرید کند و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به ارمغان بیاورد .
یخچال فروشگاهی نسبت به یخچال هایی که در خانه استفاده میشود برتریهایی دارند این یخچالها پرقدرت هستند و در در نگهداری دمای مناسب توانمندند .
این یخچالها چون بزرگ تر هستند نظافت آنها راحتتر صورت میگیرد . طول عمر و دوام بیشتر از مزایای دیگر این محصولات است.
برخی از انواع یخچال فروشگاهی عبارتند از: یخچال ایستاده رو باز ، یخچال شیشه خم ، یخچال پرده هوا ، یخچال ویترینی ، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده .

یخچال صنعتی کابینتی

یخچالهای کابینتی علاوه بر قفسه، کشو نیز دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود جا میباشد.اگرهم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آنها بصورت جداگانه ندارید یخچالهای کابینتی انتخاب مناسبی برای شما میباشد.
یخچالهای کابینتی با دربهای شیشه ای و دربهای استیل موجود میباشند.

یخچال صنعتی عمودی
یخچالهای عمودی یا ایستاده در انواع مختلف با سایزها و ارتفاعهای مختلف موجود می باشند.
این یخچالها میتوانند تک درب یا دو درب یا سه درب باشند. از انواع یخچال ایستاده با درب شیشه ای یخچال ایستاده شیشه تلویزیونی میباشد که مناسب برای استفاده در قنادیها ، شیرینی فروشیها و کیک فروشیها میباشد صنعت یخچال صنعتی .

خرید و مشاوره برای یخچال صنعتی 
برای مشاوره در رابطه با انتخاب مناسبترین نوع یخچال صنعتی برای شما و تهیه انواع مختلف یخچال صنعتی با بهترین کیفیت باصنایع نگین سرما تماس بگیرید.

Leave a comment